Hey
Wat fijn om te lezen dat niet alleen ons kindje voor loopt op groeischema hihi
Hoor het nooit van iemand, en nu ineens heel vaak
Ons kindje lag bij de 20weken echo 1 week voor! En bij de 3, 4D echo afgelopen zaterdag (was toen precies 28weken) liep ze weer bijna een week achter! Maar moesten van de VK ook in eerste instantie een groeiecho met ong 32 a 34 weken, zal zo eens bellen of het nu nog moet, denk het wel.
Maar je hebt er van gneoten lees ik
Leuk man! Ik heb me beetje geergerd hihi.
Betaal je 120euro en dan ligt je kindje heel laag waardoor ze niet mega goed haar gezichtje kon laten zien. Wel wat mooie fotos hoor, maar ik kan er nog niet heel veel uithalen behalve wat het hoofdje, de neus en de ogen zijn, Ook onze kleine meid lachte een keer en zagen haar zelfs drinken! Ze lied zien dat haar blaasje ook vol was (zegt veel over de nieren dat die goed zijn) en ook dat ze aan het eind had geplast! Blaasje was weer leeg, ze vertelde dat elk half uur de babys plassen! Misschien leuk voor jullie om te weten, mocht je dit nog niet weten
We kregen zelf heel veel medische uitleg!!En allerlei metingen! Hoeveel ze nu weegt etc. normaal kun je dat niet verwachten bij een pretecho, en alles vertelde ze op DVD, kunnen het hele gebeuren terug lezen! En kregen een CD met 32 foto`s en 8 losse foto`s, de ene helft kleur, de andere helft zwart wit. En kregen een USBaby das een USBstick die je aan je sleutelbos kan hangen met alle fotos erop en een luiertas en een shop tas met info en zeep en voeding etc.