3D Echo

Hai,

Ik vind het redelijk duur, maar als je even googled, dan vind je dit allemaal terug, incl. de prijzen en de soort echo's die er gedaan worden en wat je allemaal meekrijgt (volgens mij de foto's en een DvD, als je hiervoor betaald hebt :))

Ik doe het niet, ik denk dat je toch niet echt goed kan zien hoe je kindje eruit ziet.
 
Wij gaan wel de 4d echo laten maken. We hebben gekozen voor een pakket, een geslacht echo met 17 weken en een 4d echo met 28 weken. We moeten hiervoor €100 betalen. Ik heb een dvd met alle echotijd die ze maken en een heleboel foto's. Over 3 weken mogen we gaan en dan kan ik je zeggen of het het geld waard was. In ieder geval was de geslacht echo al helemaal geweldig, omdat we nu op dvd hebben hoe omze kleine meid beweegt in mijn buik!

Groetjes en succes met zoeken.
 
Wat leuk :))

Ik ben nu 24 weken zwanger, en mijn man is nog geen 1 keer mee geweest naar de gewone echo's. Wat hij zelf heel jammer vind maar het lukt hem niet met zijn werk. Toen dacht ik opeens aan 3d echo...Dan kan ik onze zoontje thuis aan hem laten zien op dvd...

Tartaartje ben benieuwd! Laat het weten als je geweest bent! Ik hoop voor je dat het zeker het geld waard is!

Oh ja en trouwens wat is het verschil tussen 3D en 4D ?:))
 
Hoi,
Wij hebben met mijn vorige zwangerschap een 3d echo laten maken met 25 wk. Kosten ook 100,- en dan kreeg je de dvd mee, 2 kleurenfoto's en 5 zwart/wit foto's. Mij leek het toen ook niet zo heel boeiend, maar mijn man wilde het graag. Maar achter af was ik blij dat we het gedaan hadden, want gelukkig werkte onze zoon goed mee en hadden we een paar hele mooie beelden van zijn gezichtje. Toen hij geboren was en ik na een week of wat terug dacht aan de 3d foto en die naast ons vers geboren zoontje hield, leek het net of het een foto was! Zo bizar! Daarom hebben we er voor gekozen om met deze zwangerschap ook weer met 25 wk een 3d echo te maken. Vonden we ook wel leuk om de kindjes dan te gaan vergelijken.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook mensen ken, waar het kindje niet mee wilde werken tijdens de echo en die hadden dus helemaal geen mooie 'beelden. Dan is het wel heel zonde van je geld. Dus het is en blijft wel een risico.
Oja, wij hebben het toen bij Babyview laten doen, die hebben meerdere vestigingen door het hele land.
Liefs,
Mar
 
Wij hebben een cadeaubon gekregen van onze familie, en a.s. woensdag mogen wij erheen! Hoop ook echt dat de kleine wakker is en een beetje meewerkt! Zal laten weten of het het geld waard is.
 
Hay hay,

Bij ons in friesland kost het 100 euro. Lang kijken en veel foto's plus en DVD.....

Ik twijfel of we er nog een gaan maken aangezien er ook 3d zat bij de 20 wekenecho bij ons...


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Terug
Bovenaan