3d echo

Maandag 16 januari hebben wij onze 3d echo, ik heb er zo'n zin in. De tijd kan voor mij niet snel genoeg gaan. Ik ben zo benieuwd hoe ons kleine meisje eruit ziet.
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat je echt een heel duidelijk beeld krijgt van hoe het kindje eruit ziet en dat het vaak gewoon echt herkenbaar is als het geboren is. Hebben jullie ervaring en weten jullie of dit ook echt zo is?

liefs

ik ben een mei mama ik heb bij mijn andere 2 kindjes ook een 3d echo gehad is echt super leuk en mooi om te zien bij mijn dochter zagen we al dat ze een flinke bos haar had was ook zo bij de geboorte bij deze zwangerschap gaan we het ook weer doen is een hoop geld maar het is het echt waard

Wij hebben de 3d/4d echo in December gehad. Dat was echt geweldig. Ik hoop dat ze niet zo eigenwijs is haha die van ons lag hele tijd met zijn hoofd tegen de placentawand. Maar met wat duwen en draaien hebben we heel wat moois op beeld. Heel veel plezier alvast:):)

klinkt misschien raar maar ik vind het eng!
je ziet echt dat ze zo dun zijn en ik vind de sepia kleur gewoon beangstigend hahaha stom eigenlijk he!
je ziet idd wel heel goed hoe je kindje eruit gaat zien maar ik wacht wel tot hij eruit is over een week of 13 :p

heel veel plezier met je echo!

liefs, do

Hej, Wij hebben gisteren een 3D echo gemaakt. Ik vond het ook echt eng. ons kindje lag niet helemaal mooi voor. TOch wat plaatjes kunnenmaken. Maar ik zou het de volgende keer niet weer doen.

Is echt heel leuk om te doen en hopelijk ligt de kleine er goed voor dat was met ons met de 1ste wel het geval gelukkig wel. Nu heb ik besloten het niet te doen is toch best een hoop geld.

Maar het is zeker de moeite waard.

Veel plezier Liefs RH

Terug
Bovenaan