Afgelopen zaterdag een 3D echo laten maken. Echt een geweldige ervaring die ik iedereen kan aanraden. We hebben zeker een uur lang naar ons kindje kunnen kijken, vooral omdat de kleine smurf ontzettend eigenwijs was en net als bij de vorige echo’s totaal niet wou meewerken. Uiteindelijk toch een paar prachtige foto’s kunnen maken. Volgens Oma 1 heeft hij de bolle toet van zijn vader en volgens Oma 2 de lippen van zijn moeder. (Persoonlijk denk ik dat je daar nog weinig over kan zeg, maar goed, toe maar).
Wel bleek dat de baby in stuit ligt, ik weet dat hij nog flink de tijd heeft om te draaien, maar het verhaal van de vk van vorige week (netjes met hoofd naar benden en al beetje ingedaald) klopt dus niet. Ben benieuwd hoe hij bij de volgende afspraak met de vk, 18 Mei, ligt. We maken ons geen zorgen en schrijven het maar toe aan het eigenwijze karakter van onze zoon. Jammer dat je hier geen foto’s kan uploaden, we zijn stiekem best trots namelijk..hehe..
Wel bleek dat de baby in stuit ligt, ik weet dat hij nog flink de tijd heeft om te draaien, maar het verhaal van de vk van vorige week (netjes met hoofd naar benden en al beetje ingedaald) klopt dus niet. Ben benieuwd hoe hij bij de volgende afspraak met de vk, 18 Mei, ligt. We maken ons geen zorgen en schrijven het maar toe aan het eigenwijze karakter van onze zoon. Jammer dat je hier geen foto’s kan uploaden, we zijn stiekem best trots namelijk..hehe..