3D ooievaar

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik vind het zo leuk om straks zo'n 3D ooievaar op het raam te hebben wanneer de kleinen geboren is.
Nou had ik gisteren op internet gekeken en er is een heleboel aanbod. Er was alleen 1 site (de aller eerste als je 3D ooievaar googeld) die erg goedkoop was, het kopen van een 3D ooievaar was bijna net zo duur als wanneer je er een voor 3 of 4 weken huurt. De prijs zat rond de 45 euro (voor de grootste). En omdat je niet weet wanneer je kindje komt zou ik hem het liefste 2 weken voor de uitgerekende datum in huis willen hebben.

Nou keek ik alleen ook op andere sites en daar waren ze veel duurder als je ze wilde kopen (rond de 150 euro) maar het huren was even duur, dus nou vraag ik me af, wat is het addertje bij de goedkope versie! Hij ziet er hetzelfde uit maar ik vind  het prijsverschil wel erg groot.  

Heeft iemand hier ervaring mee?

Liefs Jessy

Hoi!

Ik heb er geen ervaring mee. Maar wil ook een 3d ooievaar voor op het raam. Het lijkt dan net alsof de ooievaar door het raam is gevlogen :)
Ik heb me er nog niet in verdiept, maar als ik meer weet laat ik het je weten.

Succes!

Hallo Jessy,

Een vriendin van mijn schoonzus woont in Arnhem,Klaske,  en zij verhuurd div. ooievaars waaronder ook een 3D.   Ze heeft een eigen website www.cevita.nl

Er staan ook leuke ideeen op voor na de geboorte....

Succes !

Groet Anja

hallo ik heb ook zoon 3d ooievaar besteld ik betaal 12.50 per week om te huren heb em voor 3 weken besteld

Hoi,

Ik verhuur de 3D ooievaar.
Hij heeft een spanwijdte van 1 meter 80.
Ook heb ik een 3D baby en een opblaasbare ooievaar.
De kosten zijn eerste week 1',50 daarna 10 euro per week.
Voor meer info kan je me emailen: snielen1@hotmail.com

Groetjes Susanne

Terug
Bovenaan