3d pret echo

Hallo dames...

Wij zitten er aan te denken om nog een 3d echo te maken, puur voor de herinnering straks...

Zijn er meer dames die dit gaan doen en met hoeveel weken?

En wat zal mooier zijn.. De 3d echo op dvd laten zetten of op foto?

Liefs!

Wij hebben een pretecho afgesproken met 26 weken.
Toen wist ik nog niet dat ik bij de vk nog een echo zou krijgen met 30 weken ivm een placenta die te laag zit.Helaas dat bij mijn vk alleen de 2d mogelijk is, dus ik laar die 3d lekker doorgaan....

Wegens drukte bij de echografiste hebben we voor 26 weken gekozen, mijn voorkeur had 30-32 weken

Ach toch weer even mooi kijken naar dat kleine guppie in je buik.

Wij hebben al met 24 weken een pretecho gehad.
Wij hebben alles op dvd laten vastleggen.
Je ziet alles duidelijk, beeld is zeker leuker dan foto's, die krijg er ook bij
Het is echt een aanrader, vooral voor de opa en oma's

Ik heb een 3d echo gehad met 24w en 25 w haha en straks weer met 26 w
kleine uk ligt steeds verstoppertje te doen.
Maarja wel extra kijk opties haha

Ik heb gekozen voor een 'vroege' 3d echo zodat het gezichtje nog niet heel veel vet heeft en het toch een beetje een verrassing blijft.
en we zouden met 28/29 w een medische echo krijgen maar die is pas met 32 weken.
Maar dan hebben we het een beetje verspreid zo!

Ik heb niet gekozen voor een dvd want denk dat we er toch niet vaak naar zullen kijken. de oma's en opa's zijn mee geweest al 2 x

Wij hebben afgelopen woensdag de 3d echo gedaan, nog een financiele meevaller gehad want de echoscopiste was nie tevreden met het resultaat (wij wel) dus mochten een 2d afrekenen!
Hebben ook een dvd, ik was woensdag 26+1 zwanger en vind dit wel een mooie tijd om een pretecho te laten maken (met mijn dochtertje toen de tijd ook rond deze termijn gedaan).
We konden zien dat de baby wel een ander gezichtje heeft dan mijn dochtertje! grappig hoor!

Liefs 1984Vlinder

Wij hebben twee weekjes geleden de 3d echo laten maken, met ruim 24 weken. Alles staat op dvd en we hebben per email enkele foto's toegestuurd gekregen.

Het was echt super!

Terug
Bovenaan