3d pret-echto

Hallo allemaal
Mijn naam is ilse, ben 27 jaar en al 18 weken gelukkig zwanger.
Het is voor het eerst dat ik op het forum kom en het lijkt mij leuk om gezellig met julie ervaringen te delen.
Ik heb gelijk een vraag: Heeft iemand van jullie al eens een 3d echo laten maken en zo ja hoe was dat en hoe ervaarde je dat. Ik zit er aan te denken om een 3 d echo te laten maken het lijkt mij namelijk ontzettend mooi om je kindje in 3d te zien.
Groetjes Ilse
 
Hoi Ik heb ook een 3d echo laten maken maar ik raad je wel aan om daar nog een paar weekjes mee te wachten dan heeft je baby namelijk iets meer vet en dan is het ook veel beter en mooier te zien
zo na 23 weken ongeveer.
 
Hallo, Ik heb in de 14e week een 2d pretecho laten maken. Om dat degene die dat uitvoerde erg enthousiast was over haar werk, liet ze ook zien wat er mogelijk was op het gebied van 3d! Wat er al geschreven staat over het tijdstip voor 3d klopt, het beste is rond de 26e week omdat je dan heel mooi de contouren en soms zelfs gezichtsuitdrukkingen kan zien. Reden voor ons om over een week of wat te gaan voor een 3d pretecho!
Je vroeg ernaar hoe het was nou, je voelt er weinig van, het trilt ietsje meer maar verder het resultaat is erg bijzonder en zéker de moeite waard!!
 
Hallo, Ik heb een pretecho laten doen met 25 weken en ik vond het geweldig echt een ervaring om niet te vergeten. Absoluut de moeite waard. We hebben ook echt het idee dat we een beetje weten hoe de baby eruit gaat zien, heeeeeel leuk.
 
Terug
Bovenaan