3dagen na eisprong nog steeds rugpijn

ik had al in mijn vruchtbare week rugpijn.. 2dagen voor mijn eisprong was t vrij heftig. en dacht na de eisprong 29 is het wel weg, nou niet dus. vandaag is t eigenlijk niet vol te houden, ik blij dat ik niet hoef te werken. gister was t werken niet te doen, ondanks ik toch afgeleid werd door de kinderen...

wat kan dit wezen of is dit normaal? en komt het door mijn naderende menstruatie (hoop het niet natuurlijk) 12feb nod..

Hoi,

Ik zit in het zelfde schuitje als jij.
Wij zijn deze maand met de 1e ronde bezig en ik wist niet dat je zoveel last kon hebben van die eisprong zeg!!
Ik had dus ook de 29ste mijn eisprong en begon zaterdag al een beetje aan de zijkant van mijn buik last te krijgen en dat heb ik eigenlijk nog steeds een beetje.

Ik heb dus ook mijn NOD op 12 febr. hoop natuurlijk dat het ook een NOD blijft, maar ik ga er natuurlijk niet vanuit. Is pas onze 1e ronde.

Nou succes met de rugpijn, hopelijk is ie snel verdwenen.

Groetjes van Ilse

ik had niet echt veel last van mijn buik, maar wel erge rugpijn.. nu nog steeds. zo weer werken en hopelijk is t vol te houden.

heb niet last van mijn buik, steekjes bij mijn zij maar niet onderin mijn buik.. geen aankomende ongi gevoel.

ik wacht wel af, want zit ook in de 1e ronde

Hey,

Ik heb ook altijd lage rugpijn en steken in mijn onderbuik wanneer ik mijn eisprong heb. Ik  kan er alleen niet goed aan uit ofdat dit nu voor of na de eisprong gebeurt.
Nu ben ik ongesteld sedert 30/01 en mijn NOD was eigenlijk 01/02.
Ik heb constant 'eisprong pijn' gehad van 17/01 tot 21/01, zodus 5 volle dagen. Wat uiteraard heel vervelend is.
Ik werd ongesteld om 30/01. Er wordt verteld dat je 14 dagen voor uw ongesteldheidsdatum uw eisprong hebt, zodus zou mijn eisprong moeten geweest zijn op 16/01.
Mogen wij, dames er dan vanuit gaan dat de pijn opkomt na de eisprong?

In ieder geval, ik heb blijvend lage rugpijn gehad tot mijn ongesteldheid.
Vroeger, toen ik jonger was, of misschien voor mijn 1e zwangerschap, was ik er sneller vanaf, nu blijft de pijn precies langer aanhouden...

Veel succes voor iedereen !
Mama Els, 1 zoontje Thomas, 15 mnd,
op naar ronde 6 voor 2e kindje

Terug
Bovenaan