3dagen overtijd en een vraagje

A

Anoniem

Guest
3dagen overtijd.. heel spannend maar durf nog niet te testen ben bang dat het te vroeg is en dat er een negatieve uitslag uitkomt!
heb wel sinds zaterdag pijn in me buik soms wat steken links en rechts,heel de week hoofdpijn(maar ook al 1,5week verkouden).
ik heb ook gehoord dat katten en honden graag bij je willen liggen,nou de hond is niet bij me weg te slaan kruipt bijna in me haha
vraagje;
zaterdag kreeg ik last van pijn in me buik en dacht wordt ongesteld maar eenmaal op de wc was het geen bloed maar(wit/doorzichtig) slijm,gister ook weer gehad,zou dit te maken kunnen hebben met een zwangerschap?
alvast erg bedankt!
groetjes jennifer

hoi jennifer,

het zal kunnen zijn dat je nu zwanger bent, maar je weet het echt pas zeker als je getest hebt. het is misschien teleurstellend als je niet zwanger bent, maar dan heb je wel zekerheid.
succes

bedankt voor het meedenken:)
Test ligt al in huis dus ik denk dat ik vanavond maar ga testen:) op goede hoop!
groetjes

Succes met testen!! Ik vind het knap dat je het zo lang weet vol te houden!!!!!!!!! Als ik test, dan test ik altijd s'morgens, omdat er dan "voor mijn gevoel" meer hcg hormoon in de urine zit. Maar tegenwoordig kun je over de hele dag testen, maar toch! Succes.. en ik hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben!

Heel veel succes!
Liefs mammma

thanx voor je reactie!ik laat het morgen weten hoe de test heeft uitgepakt!!
jij ook succes!
groetjes

Spannend zeg! Knap dat je nog niet getest hebt, had het nl al lang gedaan!;) Succes en we hopen dat je zwanger bent!!!!

Terug
Bovenaan