3de follikelmeeting gehad en alvast prettig weekend

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Vanmorgen 3de follikelmeeting gehad en ik ben er wat stil van. links en rechts zitten er 4, das een hele boel voor een iui. Eentje is 15 mm en de rest is net iets kleiner. Ik moet zondag terugkomen voor een nieuwe echo en dan weet ik zeker of 5 december een leuke dag gaat worden of dat deze poging afgeblazen gaat worden ivm te veel eitjes.
Alvast prettig weekend

Liefs

Lydia

Jee wat spannend zeg! Ik hoop eigenlijk voor je dat ze niet allemaal doorgroeien want 8 is teveel voor iui en deze poging moet natuurlijk wel doorgaan.
Ik hoorde trouwens pas van iemand dat ze de eitjes die er teveel zijn ook weg kunnen prikken en dan gaat de poging toch door!

SUCCES!
lfs ing

Hoi Lydia,

Ik hoop zo voor je dat die andere eitjes niet doorgroeien. Heb je er 4 of 8, is me niet helemaal duidelijk? Maar dan nog, het is allebei te veel voor IUI.

Misschien een tip:
Ik had bij mijn 1ste IUI 5 rijpe eitjes. Ik had toen de mogelijkheid; IUI afblazen of punctie.
Dat was voor mij geen moeilijke keuze; heb toen voor een punctie gekozen.
Ze hebben bij mij toen 3 follikels  leeg gezogen en hebben de 2 grootste laten zitten.
Ik ben toen wel hardstikke zwanger geworden.

Ik zou, als ik jou was, het gewoon even voorstellen aan je gynocoloog. Het zou zonde zijn als je weer een IUI zou moeten missen.

Veel succes en ik ga voor je .

Kruimel

Hoi Inge en Kruimel

Bedankt voor de reacties. Het gaat om 8 follikels en dat is gekomen omdat de startdosis naar 75 eenheden was gezet, Afgelopen maandag waren er 2 zichtbaar, dus echt snappen doe ik het ff niet, want nu zijn het er 8 die zichtbaar zijn. De gyn was positief (en erg lief) over deze afloop en denkt dat 2 echt doorgroeien. Ik wacht dus rustig af tot zondag, dan is de volgende echo. Ik mag nog maar 1 dosis van 100 spuiten tot zondag
Ik zie dus wel

liefs

Lydia

Terug
Bovenaan