3de keer

Hee meiden
Ik denk dat ik bezig ben om een derde miskraam te krijgen.
heb al vanaf donderdag licht roze afscheiding en maandag had ik wat bloedverlies.
Dus vanaf mandag loop ik al met zenuwen in mijn buik rond.
Gister weer wat donkere afscheinding en vannacht hele erge krampen.
het rare is wel dat ik vanaf gisterochtend erg misselijk ben.
Het is dus een tegenstrijdig gevoel.Die misselijkheid had ik in het begin willen hebben en niet nu ik weet dat het mis gaat.
Als ik vrijdag nog niets kwijt ben bel ik verloskunde weer even,dan vinden ze me maar een zeur.Ik wil nu eigenlijk weten waar ik aan toe ben.
Oh ja ik ben morgen 6 weken zwanger.
Groetjes miranda

Waarom bel je niet gewoon de dokter?
Die stuurt je gelijk door naar het ziekenhuis. En dan kan je meestal de volgende dag al terecht. Want ik vond dat mijn v.k niet zo happig was met echo's. Ik zal voor je duimen. Want jij kan opzeker wel wat geluk gebruiken.
Bellen hoor, want dit is niet fijn voor je.
Succes!
Eefje

Hoi Miranda,

Ik ben het helemaal eens met Eefje. Waarom vraag je niet om een inwendige echo? Als je al een miskraam hebt gehad dan mag je bij je volgende zwangerschap eerder een echo krijgen!

Sterkte in ieder geval. Ik hoop dat toch blijkt dat alles goed is!

Groetjes Frederique

Hoi Miranda,

Inderdaad, als ik jou was, zou ik zo snel mogelijk naar de gyn gaan en vragen om een echo, daar heb je echt recht op hoor, na 2 miskramen. Je bent nog wel kort zwanger, dus weet niet of ze je gerust kunnen stellen.....of ze al voldoende kunnen zien. Het is ook mijn angst om een derde miskraam te krijgen, heb er al 2 gehad, ben nu nog niet zwanger helaas, alhoewel, ben eigenlijk ook heel bang om weer zwanger te worden. Heb jij onderzoeken gehad na je 2 miskramen? Meid, ik ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan, bloedverlies wil niet altijd zeggen dat het fout gaat!!!!!!!!!!! Heel veel sterkte, kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt!

Liefs Ingrid

Terug
Bovenaan