3de meting vandaag

Hoi Meiden,
vandaag mijn 3de meting gehad en het waren vandaag 20 follikels. Maandag waren het er nog 11. Ze waren goed gegroeid en de grootste is nu 20mm bij 15 mm. Ze willen toch nog even doorgaan met de menopur in de hoop dat er vrijdag nog een aantal meer groter zijn geworden. Vandaag waren er ongeveer 7 boven de 10 mm. Ik heb vandaag ook een beetje het gevoel dat mijn buik op springen staat. Het is dik en opgezet. Maar goed, het hoort er allemaal bij, en we weten waar we het allemaal voor doen. Ik voelde me best opgelucht vandaag na de meting. Met 20 follikels heb je nog wat achter de hand, het wil natuurlijk niet zeggen dat ze ook alle 20 van goede kwaliteit zijn, maar je hebt wat meer kansen.
De vorige keer bij de 2de icsi behandeling waren van de 12 die er geprikt zijn 8 goede cellen, maar er waren er maar 4 bevrucht, en 2 goed genoeg om terug geplaatst te worden.
We moeten het maar afwachten...........................
Liefs wilma

Hoi meid, ik wil je toch even een hart onder de riem steken. Wij hadden bij onze ICSI poging 24 eitjes aangeprikt en 11 die goed waren, voldoende zaad bij manlief en er was er 1 die zich deelde en goed was voor terugplaatsing. Op dat moment pure paniek want 1 is niet veel. Die ene de teruggeplaatst is heet nu Thijs en is 17 maanden oud en een ontzettend lief mannetje. Ik ga hard voor je duimen en hou moed!!!

Dikke kus
Jeannet

Hoi WIlma

Ziet er goed uit hoor. Ik zal voor je duimen dat er nog een aantal doorgroeien, zodat er genoeg zijn die bevrucht kunnen worden.
Ik zelf had 22 follikels, 13 goede, waarvan 9 emmies  goed doorgegroeid, 2 teruggeplaatst en 2 in de vriezer. Ben er zwanger van geweest, maar helaas is het toen later fout gegaan.
Ik zal heel hard voor je duimen.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan