3de prikjes !!

mijn dochter heeft 2wkn geleden de 3de prikjes gehad.ik moet nu weer komen als ze 6mnd is en dan als ze 7,5 mnd is.met 9mnd krijgt ze dan weer prikjes.dus je moet even informeren of dat dat wel klopt dat je met 11mnd pas weer terug moet.dat duurt wel eeerrrrggggg lang.
sterkte woensdag met de prikjes ;-)

Bij mij zeiden ze ook dat we over 6 maanden weer voor de volgende prik moesten komen. De normale cb bezoek is over 6 weekjes namelijk weer. Dus misschien een miscommunicatie. Bij ons ging het ook weer helemaal goed. Ze had een beetje verhoging, maar sliep lekker de nacht erna door, dus dat was wel fijn. Ze weegt nu 6,2kg en is 63cm, de groei gaat dus ook uitstekend als ik de groeicurve mag geloven. :)

Noa heeft gister haar 3e prikjes gehad. Ze had gisteravond wat verhoging en nu loopt het weer een beetje op dus ga maar niet met haar naar babyzwemmen vandaag. Ze was een beetje jengelig gisteravond maar heeft wel heerlijk geslapen. Ze weegt nu 6,6 kg en is 62 cm.

Bij ons werd ook gezegt dat we met 11 maanden pas weer hoeven voor prikjes! De volgende afspraak is met 6 maanden.

Wij donderdag voor de 3e prikjes. Ben heel benieuwd hoeveel onze bink nu weegt! Op mijn weegschaal zo rond de 8 kilo. Lengte rond de 67 cm. Oh oh wat groeit ie als kool!

Terug
Bovenaan