3de prikjes....

Stijn heeft vanmorgen zijn 3de prikjes gehad....hij heeft nog nooit zo hard en zo lang gehuild als deze keer....!! Zo zeilig...maar nu zijn we er een tijdje vanaf gelukkig.
Hij was weer flink gegroeid! Hij weegt nu 8190 gram en is 68,5 cm...een flinke jongen dus. Mijn middelste was 8 kg met de 6 maanden en dat is toch ook geen kleintje....
We gaan vandaag proberen om het met 4 voedingen te doen...ik ben benieuwd hoe dat zal gaan....
 
was je al begonnen met hapjes dan ?
Pff ik moet met die van mij de 25e hopelijk wordt die niet ziek vorige keer hangerig . Hij krijgt pas zijn 2e ook laat he .
 
Ogh meid, zo zielig hè, die gemene prikjes!! Wij moeten de 28ste voor de 3e prikken. Ik vind dat zo rot want Dean en Jack worden er altijd zo ziek van maar ja....wat moet, dat moet. (is wat aan de late kant bij ons aangezien ze 9 April alweer 5 maanden zijn)

Wat groeit je mannetje goed zeg! Heerlijk hoor. Hoop dat 4 voedingen gaat lukken, bij ons zitten de boys al een aantal weken op 4 voedingen.

Hoop dat je mannetje niet al te ziek word van de prikken. Fijne middag nog.

Liefs
 
@hmimes: Nee hij krijgt alleen nog maar melk en rijstebloem. Maar bij het CB zeiden ze dat hij het met 4 voedingen zou moeten kunnen. Dus maar proberen.....
 
Die prikjes zijn echt gemeen. Ben blij dat Lucas in januari de laatste prikjes voor nu heeft gehad.... september maar weer.

Wat kunnen jullie baby's inmiddels allemaal?
Hier rolt Lucas van buik naar rug en terug, brabbelt een hoop, sabbelt op alles maar nog geen tandjes, grijp alles stevig vast (vooral mama's haar) en kreeg gisteren te horen dat hij bij de kdv probeert te tijgeren. Gaat voor mijn gevoel nu wel snel....
 
Yes, het is goed gegaan met 4 voedingen..... om 20.30 laatste fles gehad en vanmorgen om 6.50 weer! Hij was wel af en toe wakker vanaf 5.30 maar viel toch weer in slaap en ging niet huilen.... Hopelijk vandaag weer zo!
@Loeki82: Stijn kan nog niet omrollen maar doet wel pogingen omdat te kunnen. Al proberen te tijgeren? Dat is wel heel snel! Knap!
 
Terug
Bovenaan