3de ronde en nog niet zwanger

<p>wij zitten in onze 3de ronde en vandaag helaas ongesteld geworden.. ik weet dat er genoeg zijn die er veel langer over doe  maar ik baal zo erg nu zijn we straks weer een maand verder.. en we t echt vaak genoeg gedaan dus daar ligt t niet aan maarja dit moest ik even kwijt meer die nu in de 3de ronde zitten ??</p>
 
Tweede ronde en in afwachting!
nu voor mijn normale cyclus 3 dagen overtijd.
wel negatief getest gister, maar nog steeds niet ongesteld!
ben benieuwd.
begrijp heel goed hoe je je voelt, het wachten is zo lang, en vooral als het niet lukt, ben je wéér een maand verder :(
 
Hey,
Ronde 4 hierzo.. Het voelt idd alsof het allemaal veel te lang duurt,, maar je moet je idd goed bedenken dat het bij vele anderen nog veel langer duurt. Mijn ouders hebben er 8 jaar over gedaan om mij te krijgen... Ik kan alleen maar hopen dat ik ze niet achterna ga ;)
Overigens wijzen de cijfers het volgende uit:
 



Kans




Binnen 3 maanden
30%


Binnen 6 maanden
70%


Binnen 1 jaar
80%


Binnen 2 jaar
90%


 
Wij zitten in ronde 2. Heb nu net mijn eisprong dus over een week of 2 hopelijk mijn NOD. Maar het wachten is echt killing. Probeer er niet steeds aan te denken maar toch wel een paar keer per dag schiet het "zwanger worden" door je  hoofd heen.
 
Daniëlle: in je schema zie ik geen getallen of percentages.
 
Aah ik hoop voor je dat je snel wel positief test en niet ongesteld word zoals ik... ik had 28ste voor mezelf gezegd dan ga ik testen zodat ik niet te vroeg test maar nu werd ik alweer 2 dagen eerder ongesteld helaas... en indd nu kunnem we weer een maand wachten voor we weer iets weten maarja het moet maar zo.
 
Danielle. 
Ja klopt er zijn genoeg die er veel langer over doen dus het is niet gek dat t nu nog niet is gelukt maar toch flink balen zeker als je om je heen mensen ziet die van een one night stand onverwachts zwanger zijn gebeurt om me heen nogal veel dat is dan erg frustrerend 
En ik zie niks bij ne tabel alleen de maanden maar niks erachter
 
Beautifull flower.
Ik probeer er ook zo weinig mogelijk aan te denken ja.. maar zeker elke dag denk ik wel even. Het moeilijke is ik weet niet precies wanneer mn eisprong is het is altijd pp de gok maar in vruchtbare week volgens de calculator zoveel mogelijk doen dan kan ik het bijna niet mislopen. Spannend dus ook weer afwachten. Wachten is zooo stom 
 
Terug
Bovenaan