3de ronde voor ons eerste kindje

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben ramona 24 jaar en 3 jaar getrouwd met roy ik ben nu sinds 25 juni gestopt met de pil en was 28 juni al ongesteld in juli was ik meteen al paar dagen over tijd terwijl mijn cyclus altijd regelmatig was nu ben ik al sinds 30 juli niet meer ongesteld geweest en heb gister een test gedaan deze was negatief maar ik ben al 2 weken behoorlijk misselijk heel erg moe en 6 kilo afgevallen ook moet ik snachts naar de wc voorheen nooit vandaag ben ik naar de huisarts geweest en bloed laten prikken krijg volgende week de uitslag hij zei dat de test meestal betrouwbaar zijn nu twijfel ik dus wat ik heb ik hoop dat nog meer mensen mij advies kunnen geven

Hoi Ramona,

Ik weet niet of je inmiddels hier al wat hebt gelezen. Je zult dan vast al gezien hebben dat iedereen anders reageert op het stoppen met de pil. Sommigen hebben meteen alweer hun normale cyclus te pakken van voor het slikken van de pil. Anderen zijn een hele tijd onregelmatig. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat je niet vruchtbaar bent.
Het kan natuurlijk zo zijn dat je zwanger bent, maar dat je bij de kleine groep vrouwen behoort waarbij het hcg-hormoon pas in een later stadium hoog genoeg is om een positieve test te hebben.
Aan de andere kant kan het ook zijn dat je niet zwanger bent, maar dat je lichaam er aan moet wennen om alles weer op eigen kracht te doen. Helaas kan niemand je nu zekerheid geven, alleen de bloedtest van de huisarts, je menstruatie of een positieve zwangerschapstest.
Veel succes met afwachten!

Groetjes,
mv Tijs

bedankt voor je reactie maar helaas op naar de vierde ronde
groetjes ramona

Terug
Bovenaan