3de ronde

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal, het is al een poos geleden dat ik hier heb gekeken.
Ik ben onder tussen al met mijn 3de ronde bezig. en moet volgende week ongesteld worden. Hoop het natuurlijk niet dat ik het wordt, maar we zullen het wel zien:)...
Als ik zie hoe snel sommigen na het stoppen met de pil snel zwanger zijn, wordt je er zowat jaloers op;) haha..ach jah..afwachten maar!!
DIt wou ik eventjes kwijt.
Zijn er nog meer met hun 3de ronde bezig?

Hoi, vrijdag is mijn nod. Als ik dan een menstruatie krijg gaan we voor de derde ronde.
Word het je eerste zwangerschap? Dit word als het lukt mijn 4e zwangerschap. Na het stoppen van met de pil kreeg ik ook geen menstruatie meer en was dus gelijk zwanger maar door de hormonen die daardoor nog erg in de war waren kreeg ik toen wel een miskraam. Het schijnt niet erg goed te zijn om direct zwanger te worden na het stoppen met de pil. Na de geboorte van onze eerste ging ik weer aan de pil, nadat ik hier weer mee stopte was ik na drie maanden weer zwanger. Nu ben ik na de geboorte van onze tweede helemaal niet meer aan de pil geweest. Spannend elke maand weer he?

Hoi, vrijdag is mijn nod. Als ik dan een menstruatie krijg gaan we voor de derde ronde.
Word het je eerste zwangerschap? Dit word als het lukt mijn 4e zwangerschap. Na het stoppen van met de pil kreeg ik ook geen menstruatie meer en was dus gelijk zwanger maar door de hormonen die daardoor nog erg in de war waren kreeg ik toen wel een miskraam. Het schijnt niet erg goed te zijn om direct zwanger te worden na het stoppen met de pil. Na de geboorte van onze eerste ging ik weer aan de pil, nadat ik hier weer mee stopte was ik na drie maanden weer zwanger. Nu ben ik na de geboorte van onze tweede helemaal niet meer aan de pil geweest. Spannend elke maand weer he?

Ik zit in ronde 2 maar door de lengte van mijn cyclus lijkt het wel al ronde 3 haha. Ik zit nu op dag 46 van ronde 2 en ik ben niet zwanger want ik heb vanmorgen een negatieve test gedaan. De eerste ronde duurde 45 dagen. De doktersassistente adviseerde me om de volgende ronde een temperatuurcurve bij te gaan houden om te zien of er wel een eisprong optreedt (een lichte temp stijging zou dan de eisprong aangeven) Waarschijnlijk heeft mijn lichaam de balans nog niet teruggevonden. Wij gaan voor een derde zwangerschap, we hebben 2 zoontjes van 5 (bijna 6) en 3 jaar

Ik zit in ronde 2 maar door de lengte van mijn cyclus lijkt het wel al ronde 3 haha. Ik zit nu op dag 46 van ronde 2 en ik ben niet zwanger want ik heb vanmorgen een negatieve test gedaan. De eerste ronde duurde 45 dagen. De doktersassistente adviseerde me om de volgende ronde een temperatuurcurve bij te gaan houden om te zien of er wel een eisprong optreedt (een lichte temp stijging zou dan de eisprong aangeven) Waarschijnlijk heeft mijn lichaam de balans nog niet teruggevonden. Wij gaan voor een derde zwangerschap, we hebben 2 zoontjes van 5 (bijna 6) en 3 jaar

Dit wordt inderdaad mijn eerste zwangerschap.
Ik ben in Januari gestopt met de pil en ben daarna direct ongesteld geworden en de laatste 2 keer ben ik rond de 28 en 29 dagen en was ik weer ongesteld. DUs mijn cyclus loopt tot nu toe wel goed.
Dus voor jullie wordt het ook weer spannend!!
Linda76:Wel lastig dat je cyclus dagen rond de 46 en 45 dagen zit, lijkt mij best last.

de pil kan heel wat invloed hebben op het feit wanneer je zwanger wilt worden, ik hoor het in iedergeval van veel meer mensen om me heen.

We zullen het wel zien:)
Zal vast wel goed komen.

Ik houdt jullie op de hoogte!!

Ha Wendy,

Je bent niet de enige die niet direct zwanger is hoor! Bij ons duurt het ook al even. Wij gaan ervoor sinds vorig jaar september.

Het wordt onze eerste zwangerschap. Zondag is mijn nod. Dus ik ben heel benieuwd.

Groetjes, Mariska

Hoooi Wendy en de rest,
ik zit ook in ronde 2 al lijkt het idd al langer, ben gestopt in december maar idd net als linda een cyclus gehad van iets van 48 dagen en daarna 35 dagen en kijk nu even aan hoelang deze cyclus wordt. hou gewoon rekening dat mij eisprong kan zijn 14 dagen na mij eerste dag ongesteldheid. Hou ook temp ff bij, maar ben niet zo goed in dingen innemen of doen op een vast tijdstip hihi (werk ook in de continue wat het extra lastig maakt)
Wil miss ook gaan beginnen met ovulatie testen volgende maand. eerst deze maand even aankijken hoe mijn cyclus loopt.
zit nu in week 1 dus nog 3 of 4 tegaan voor mijn nod haha
kus

Terug
Bovenaan