3de terugplaatsing dit jaar

Hoi dames,

Ik heb nu voor de 3de keer dit jaar een terugplaatsing gehad van een mooie 4daagse cryo. Zit nog in mijn eerste wachtweek maar ik heb het gevoel dat dit hem wel is zou kunnen worden..

Zijn er meer meiden die in het zelfde schuitje zitten en er over willen kletsen? Om het wachten een beetje te verzachten..

Groetjes
 
Hoi Eilandmeisje,

Spannend hoor..ik hoop voor je dat het deze keer raak is. Wat voel je nu anders dan de vorige keren?
Zelf heb ik al twee verse tp. gehad. Helaas waren beide pogingen niet gelukt. Nu mogen we eind oktober nog een keer. Dan wel een cryo. Mijn hoop is minder geworden..

Groetjes,
Karo
 
Hoi karo,

Het is zeker spannend ik voel me wel ontzettend zwanger maar dat komt door de utrogestan. Zere borsten en ik heb last van mijn onderrug.. heb er vanmorgen al een testje tegen aangegooid maar die was natuurlijk negatief.. ook veel te vroeg nog maar ik kon het natuurlijk weer niet laten..

Spannend hoor eind oktober.. zit je ook aan de hormonen of gaat het in je natuurlijke cyclus?

Groetjes
 
Hoi!

Weet je inmiddels al meer?

Ik heb 1 september een terugplaatsing gehad van een 5 dagen oude embryo in natuurlijke cyclus. Heb alleen pregnyl gespoten zodat mijn eisprong op de goede dag zou zijn.
Qua gevoel ging het alle kanten op en ik heb heel stiekem een test gedaan 7 dagen na de terugplaatsing (14 dagen na de pregnyl) die gaf toen al 2 streepjes aan! Deze embryo is blijven plakken en ik ben nu 7,3 weken zwanger.

Ik hoop voor je dat het ook bij jou gelukt is, die wachtweken zijn killing
 
Hoi Deee,

Ik heb vanmorgen ook getest maar de test was negatief. Heel internet al afgezocht naar positieve verhalen maar dat helpt ook niet echt mee ?

Ik heb het gevoel dat deze ronde weer is mislukt. Maar wie weet word hij alsnog positief!

 
Hoi Eilandmeisje,

Balen dat je negatief hebt getest. Blijft toch elke keer spannend en ik snap je helemaal dat je het internet afstruint naar positieve verhalen..herkenbaar.
Ik ben vandaag gestart met progynova. Ik doe het deze x in een kunstmatige cyclus. 24 okt heb ik de eerste echo om te kijken wanneer de embryo wordt teruggeplaatst..dit is de laatste poging.

Deee gefeliciteerd met jouw zwangerschap. Dat is super goed nieuws. Heel fijn dat het is gelukt. Hoe voel je je verder?

Groetjes,
 
Dankjewel ?

De kwaaltjes zijn erg aanwezig, gedurende de dag erg misselijk. Het lijkt wel of alles wat ik bij mijn eerste zwangerschap ik niet gehad heb nu dubbel heb.

Maar alles voor het harde werk wat mijn lijf weer verricht, er zou vast een dag komen dat het weer iets makkelijker wordt.

 
Terug
Bovenaan