3de zwangerschap, meeste twijfels..

Wat is dat toch raar, ben zwanger van ons derde kindje en toch heb ik nu de meeste twijfels en onzekerheden lijkt wel... Ben as donderdag 15 weken zwanger, maar heb nog nauwelijks een buikje, heb geen misselijkheidsklachten meer en voel me eigenlijk helemaal niet zwanger, behalve dan dat ik moe ben, maar ja, wat wil je met twee boefjes van 3 en 1, en mijn cupmaat is toegenomen...

Ook bij de twee eerste zwangerschappen had ik  nauwelijks 'klachten', maar ik had nu eigenlijk verwacht met 15 weken toch al wel in positiekleding te zitten, tenslotte wordt mijn buik al voor de derde keer opgerekt, je verwacht toch dat dat sneller gaat...

Gelukkig ga ik donderdag, nog net voordat we 3 weken op vakantie gaan, nog even naar de VK, ik ga ervanuit dat zij mij dan gerust kan stellen als ik het hartje kan horen... En wie weet, dadelijk, al rustend op vakantie, komt die buik vanzelf ter teken dat het wel goed zit...

franka

hoi franka,

ik ben (zoals je weet) nu voor de tweede keer zwanger, maar wel meer onzekerder als bij Merel.
Bij mij komt dat meer omdat mijn beste vriendin vorig jaar een miskraam gehad heeft. Ik was dus blij dat wij op de echo een kloppend hartje zagen...

Ik ben de hele dag misselijk, maar dat was bij Merel ook.

En ja...ik heb al wel een buikje! ( wat me verraden had hahahaha)
Maar dat is beetje baby, darmen die omhoog gedrukt zijn en beetje oud zwangerschaps kwab, hahahaha.

Jullie gaan nu dus lekker op vakantie...dan zie ik vast over een aantal weekje bij het kdv, en dan zal er vast wel een buikje te zien zijn!!

Fijne vakantie!

groetjes Elise.

Hoi!

Ik herken je verhaal! Ook ik heb weinig klachten en heb mijn eigen kleding nog aan (wel met een elastiekje ipv de knoopssluiting hoor). Alles gaat ook door met (2) kinderen om je heen. Ik heb weinig tijd om erbij stil te staan. Gelukkig heb ik een echo gehad en heb ik het hartje zien en horen kloppen. Ik heb expres een rompertje gekocht om het werkelijk te maken.

Ach, in een rustperiode zullen  onze buiken wel verder groeien! Voor de rest geniet ik nog ff van de tijd dat ik nog lekker mobiel ben!

Terug
Bovenaan