3e echo en vertellen!!!

Hoi dames,

heb gister, 11 wk en 2 dg, weer een echo gehad. Nu ff bij de gyn. Het was een inwendige echo, en bij mij was het helemaal niet vervelend, voelde er bijna niets van, alleen beetje koud :):)
En dus een super mooi beeld van onze kleine spruit!!! Alles erop en eraan, lekker beweeglijk. 't Ging zich de hele tijd afzetten, beentjes strekken, en zwaaien met die kleine armpjes, prachtig om te zien.
Ben er nu helemaal gerust op dat 't goed zit. De vorige keer mk gehad na ruim 10 wk.

En ook spannend; morgen gaan we 't aan de opa, oma's, ooms, tantes, nichtjes en neven to be vertellen!!! Helemaal zin in zeg :)

Knuf

hoi!!

wat leuk zeg, dat het daarbinnen zo aan het springen is!!
wel akelig dat je toen zo laat een miskraam had, tot de 10 weken hou je er een klein beetje rekening mee, maar daarna ga je er vaak toch een beetje vanuit dat het wel goed gaat komen.

spannend he dat vertellen!
wij hebben het al verteld aan de naaste fam omdat het te zien is, en mijn man kon zn mond niet houden :-D
ga je het 'gewoon' vertellen, of op een speciale manier?

groetjes!

Hoi,

we haden voor mijn ouders en schoonmoeder een kopie van de echo gemaak en in een gezellig envelopje gedaan, met daarop: Verrassing!!!!!

Iedereen blij natuurlijk! Knuffels, felicitaties. Mijn ouders hadden al een heel sterk vermoeden :)
En m'n schoonmoeder was jarig, het allermooiste kado volgens haar :):)

Heerlijk om het nu lekker te kunnen delen zeg!!!

Liefs,

ja moeilijk om het te verbergen!
bij mij wisten veel mensen het omdat ik geen alcohol dronk op feestjes enzo
maar nu ben ik bijna 13 weken en weet iedereen het :) wel een opluchting als je het eindelijk kan delen met mensen

Terug
Bovenaan