3e echo gehad en het ziet er heel goed uit!!!

Hoi Allemaal,

Vanmiddag de 3e echo!
Jullie willen niet weten hoe gespannen ik was.
Heb vannacht bijna niet geslapen en was echt super onzeker.
Heel de morgen biggelden er tranen over mijn wangen... Als het maar goed is.

Eerst probeerde de gyn het uitwendig.
En je zag echt wel iets, maar ik kon er geen touw aan vast knopen.
De gyn zei meteen ik zie het bewegen, maar ik zag niet veel.
Ik vroeg.... klopt het hartje... Zegt ze... als ie beweegt dan denk ik van wel. hahahaha...

Maar goed.. door onze voorgeschiedenis wilde ze mij toch wel wat meer gerust stellen, dus maakte ze ook nog een inwendige echo.
En dat was werkelijk prachtig.
Echt een heel mooi kloppend hartje.
Een kindje wat exact op grootte is (11 wkn 4 dagen)
en het bewoog echt alle kanten op. Heerlijk!!!!!
2 beentjes, 2 armen en heel beweeglijk!!!!

Jullie snappen vast wel dat er heel wat van me af is gevallen!!!!
Na 2 jaar hebben we vanmiddag de deur van het ziekenhuis dicht getrokken.
Donderdag mag ik naar de verloskundige!
Het is heel gek om de deur daar dicht te doen, maar aan de andere kant ook wel fijn om het op deze manier af te kunnen sluiten.

Ik ga nu echt proberen te genieten!!!

Voor iedereen heel fijne kerstdagen en hopelijk voor iedereen in het nieuwe jaar een heel mooi wondertje.

Liefs,
mama Peet

Lieve Mama Peet,

Wat ontzettend fijn om te lezen dat alles zo goed gaat! kan nu echt niet meer missen hoor!!

nog een paar daagjes en je bent de eerste 12 weken alweer voorbij, toch de meest slopende. heerlijk he, die deur dicht doen en lekker naar de Vk van de week.

ben echt heel erg blij voor je.
officieel hoor ik in het juni-forum thuis, maar kijk hier toch mee om te kijken hoe het met je gaat. heb de afgelopen weken erg veel aan je gedacht en voor je geduimd en ben superblij voor je te horen dat alles goed is.

ga nu lekker genieten en ik blijf meekijken om te kijken hoe het met je gaat.

Liefs Sylvia

hallo mama peet
Ik heb net een berichtje voor je achtergelaten op het moeilijk zwanger worden forum, maar ook vanuit hier Van Harte Gefeliciteerd! en een hele fijne zwangerschap gewenst!
Groeten hertje74

Hallo mamma Peet,

Wat goed te horen dat alles goed is met jullie kindje!

Ik ben precies even ver als jij in de zwangerschap (11 weken en 4 dagen gister) en heb gister ook een echo gehad. Ik vond het ook suoerspannend en was ook erg zenuwachtig.
We zagen al snel een echt kindje met armpjes en beentjes en we zagen het hartje kloppen. Het lag alleen doodstil... Ik vroeg gelijk of ik me daar zorgen over moest maken maar de verlosk. zei dat het dan lag te slapen. Na een tijdje zei ze: "Nu wil ik het toch wel even zien bewegen!" en vroeg of ik even wilde hoesten. Maar dat hielp niet, want ons kindje bleef doodstil liggen. Daarna porde ze een paar keer in mijn buik maar dat hielp ook niet. Toen begon ik toch wel wat zenuwachtig te worden.
Na een tijdje probeerde ze het weer door in mijn buik te porren en toen opeens schrok het kindje wakker en begon duidelijk te bewegen.
Pfff, gelukkig maar!
Ondanks dat ze had gezegd dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat het dan lag te slapen, ben ik toch heel blij dat we ons kindje hebben zien bewegen. Dat maakt het toch wel heel echt en stelt me ook gerust.
Alles zit erop: 2 armpjes, 2 beentjes, oogjes, neusje, mondje, vingertjes, teentjes en ze kon het maagje ook al zien.

Ik vind het echt zo'n wonder, dat je in ruim 11 weken tijd een kindje in je buik kun hebben met alles erop en eraan!

Ons kleintje is nu 49,5 mm.

Hoe groot was jouw frummeltje mamma Peet?

En nu maar genieten he, dat ga ik ook doen!

Liefs Hopey

Terug
Bovenaan