3e echo!

Hoi,

vanmorgen 3e echo gehad en oh wat groeit zo'n klein mensje toch hard! Vandaag 8w3d en je ziet nu echt een hoofdje, rompje en er komen stompjes waar de armen en benen komen...Sterk kloppend hartje ennnn het bewoog zelfs!! Wauw toen kreeg ik een hele warme gloed door mijn lijf..

Voor ons was dit de eerste echo waar we echt blij van werden! Nu 6 dec de volgende echo..

gr Yosha

Fijn hoor zo'n echo! Ik post mijn verhaal van de eerste echo straks in de juni mama's. Volgens de Vk hoor ik vooralsnog daar thuis...(30 juni)

Over 2 weken weet ik meer!

Ja gisteravond zag ik elke keer dat kleine lijfje dat al een beetje beweegt, echt zoooo bijzonder was dat...zo klein en bijna klaar in aanleg, daarna nog maanden doorgroeien...zo gaaf met zoveel echo's kun je het goed volgen! Van stipje tot baby...

En ja, ook al voel ik me minder zwanger doordat ik met Utrogestan ben gestopt, toch ben ik echt zwanger, dat zegt de echo elke keer! Dussss je kan ook goed zwanger zijn zonder pijn en heel veel klachten...hopelijk blijft het zo voorspoedig gaan..

Over 1,5 week weer een echo en als die goed is gaan we weg uit het ziekenhuis en door naar een verloskundige...

gr Yosha

Terug
Bovenaan