3e IUI komt er aan en a.s dinsdag naar de gyn

Hoi meiden,
Aankomende week wordt weer een leuke voor ons. Dinsdag hebben we een afspraak bij de gyn vanwege het slechte aantal  zaadcellen van mijn vriend bij de laatste IUI (250.000). Ik ben zo benieuwd of ze ons door laat gaan met IUI. Hopelijk wel en ik verwacht ook wel dat we de 3e mogen doen. Dan zouden we zo rond donderdag/vrijdag de 3e inseminatie hebben. Ik begin maandag met ovulatietesten. Het is nog even op de zaken vooruit lopen maar als het weer zo slecht is wordt ik liever doorgestuurd naar de VU voor ivf/icsi, ook al is het zwaarder. Maar goed, daar nog maar even niet aan denken. Dus nog even afwachten (zoals we nu ondertussen wel gewend zijn.....). Fijne dagen! groetjes

Hey Noortje,

Bij ons was er gezegd dat je een kans hebt van 15 tot 25% bij een IUI. Dat betekent dus ongeveer 1 op zes bij 15% kans. Jullie gaan nu voor de derde keer. Heeft men jullie al iets gezegd over de kwaliteit van je vriend zijn zaadcellen? Bij ons moest zijn zaad gewassen worden en toen de gyn daarmee terugkwam zei hij ons meteen dat de kwaliteit goed was en dat vond ik wel opbeurend, tenslotte kan je alle goed nieuws gebruiken. Niet vergeten dat je uiteindelijk maar 1 zaadcel nodig hebt voor een bevruchting.

Ik duim alvast heel erg voor je en ik hoop dat je snel even leuk nieuws hebt als ik.

Liefs,
Nina

Heeeee Noortje!

Wij hadden deze keer ook een slechte score. 400.000 om precies te zijn. Bij ons willen ze het nog eens proberen en als het dan nog zo weinig is dan moeten we aan IVF gaan denken.
Ik hoop dat het nu gaat lukken voor jullie met de IUI en dat er meer dan genoeg zwemmers zijn. Dit kan heel goed hoor want het kan enorm verschillen per keer.

SUCCES!
lfs inge

HE Noor!

Ben vandaag teruggekomen uit Namibie en het was echt fantastisch!! Veel mooie zandduinen en veel soorten dieren gezien! Gelukkig konden we vanmiddag lekker in de tuin zitten om nog verder te bruinen.

Ik las dat je 2e iui niet gelukt was, balen hoor!! Ik ben benieuwd wat de gyn dinsdag zegt. Mijn man moet dinsdag weer een potje inleveren. Wij weten 2 juni pas wat we gaan doen.

Ik duim voor je!!

gr
M

Terug
Bovenaan