3e iui mislukt.. volgende stap een hsg

A

Anoniem

Guest
Nou meiden...
De wachtweken zijn voor mij weer voorbij...
de rode duivels zijn er weer...
Nu is mijn volgende stap een hsg...
Morgen zal ik een afspraak daarvoor gaan maken...
En dan zien we het wel weer he...
Van die uitslag zal in ieder geval af gaan hangen of we verder gaan met iui maar dan met hormonen spuiten of meteen ivf....
Spannend weer...

Iemand van jullie ervaring met een hsg?
Doet het pijn?

Liefs Linnepinnie

Hoi Linnepinnie,

Balen zeg, van je mislukte IUI. En dan nu een HSG.
Het is een kort onderzoek. Zoals je hier wel vaker leest, is het voor veel meiden geen prettig onderzoek. Andere vinden het niets voorstellen. Ikzelf vond het  niet prettig. Er wordt eerst een zuignap op je baarmoedermond gezet en die wordt vacuum gezogen ofzoiets. Daarna wordt er contrastvloeistof ingespoten. Dat was bij mij pijnlijk, maar voorbij voordat je het weet. Maak je daar niet zoveel zorgen om, je staat echt zo weer buiten!
Suc6 met het onderzoek en laat weten hoe het gegaan is!!!!!

Groetjes Kippie.

Hoi,
 Ik heb ook 2 jaar geleden zo'n onderzoek gehoord. Had van te voren erg veel enge en slechte verhalen gehoord, maar uiteindelijk is het mij erg meegevallen. Je voelt het natuurlijk, maar het is zo voorbij allemaal.

Veel sterkte in ieder geval.

Babs

Aaaaaahhhhh Linnie,
wat ontzettend k.t dat het weer zover is..................heb geen ervaring met hsg, lijkt me ook geen pretje, maar bij de een valt het volgens mij mee en bij de ander tegen................

xxx

De hsg is bij iedereen anders. Het hangt er natuurlijk vanaf of de boel doorgankelijk is of niet. Ik heb een vreselijke hsg gehad maar ben daar een uitzondering in. Het is niet prettig maar wel kort dus voor je het weet sta je weer buiten. Ondanks dat het bij mij niet goed ging omdat beide kanten dicht zaten kon ik gewoon het ziekenhuis weer uit lopen. Geen stress dus. Het is voorbij voordat je het weet en het is voor een zeer goed doel.
gr.Ing

Hoi Linnelinnie,

kl*te dat ze er weer zijn! Altijd balen, maar goed weinig aan te doen helaas! Maar wat betreft de HSG, tja het is een zeer vervelend gevoel (bij mij) voelde als plotselinge heftige menstruatie pijn maar zo gauw ze klaar zijn met de foto is de pijn ook zo weg. (ik kan natuurlijk alleen voor mij zelf spreken).

Wens je veel sterkte en duim dat alles goed gaat/is.

groetjes Belle

Hé Linnepinnie,

Wat ontzettend k.....t voor je dat het weer mislukt is. En dan nu een HSG in het vooruitzicht, bah. Waarom krijg je die nu pas, na een aantal pogingen? Straks zit er een kleine verstopping ofzo, wat met de HSG weggespoeld wordt en dan heb je al deze pogingen voor niets gedaan.

Wat de HSG betreft, dat ervaart iedereen anders.
Ik heb hem vorig jaar october gehad.
Bij mij was het echt heel erg pijnlijk. Er zat in 1 eileider een kleine opstopping daardoor moesten ze heel erg veel kracht zetten. Daardoor leek het alsof ik opgeblazen werd. Ik dacht dat ik gek werd, raakte helemaal in paniek.
En de klem die ze op de baarmoedermond klemde was ook geen pretje.
Maar er zijn ook genoeg meiden die het allemaal reuze mee vonden vallen, die hadden zoiets van......wat dat het nou........

Ik zou als ik jou was, niet te veel op verhalen van anderen afgaan. Daar word je vantevoren al bang van terwijl dat misschien wel helemaal niet nodig is
Ga er blanco heen, samen met je mannetje, probeer rustig te blijven en laat je na afloop lekker verwennen door je mannetje.

Kruimel

Terug
Bovenaan