3e IUI

Hoi,

Wilde jullie even laten weten dat ik afgelopen zondag mijn 3e IUI heb gehad. Bij thuiskomst had ik een klein beetje bloedverlies, maar vanaf vandaag heb ik krampen.
Ik word hier zo onzeker van en heb nu al het gevoel dat deze poging ook niks wordt. Voel me echt verdrietig, terwijl de inseminatie pas 2 dagen geleden heeft plaats gevonden en alles nog mogelijk is.
Misschien zijn die krampen van een innesteling. Iemand een idee of dit zou kunnen?

Alvast bedankt en succes!

Hoi DD84,
Heel herkenbaar wat je verteld. Ik heb 2.5 weken geleden mijn 1e IUI gehad en de dag erna veel krampen gehad. Zo erg dat ik niet op normale wijze kon gaan zitten. Gelukkig is het over gegaan.
Nu in afwachting.
Jij suc6.
liefs Ano

@Fleur; thanks voor je berichtje. Jij ook heel veel succes.

@Ano; als ik het goed begrijp ben je toch al een 0,5 week over tijd???
Ik verwacht mijn NOD over 2 weken vanaf zondag.
Ben benieuwd. Succes!

Groetjes

Hoi DD84,
Ik zie het niet als over tijd hoor. Ben altijd erg onregelmatig ongi. Ben dus in afwachting van ongi. Ga er niet vanuit dat het de 1e x raak is.
As weekend zal ik eens bedenken om een test te doen, mocht er dan nog niets zijn.
x

Hoi,

ik heb hier (nog??) geen ervaring mee, deze ronde beginnen we voor het eerst met IUI, maar ik hoop voor je dat het een goed teken is ;) Succes!!!

Groetjes Janne

Hoi Janne,

Bedankt voor je berichtje. Jij ook veel succes!
Ik hoop inderdaad dat het een goed teken is, maar ik denk van niet. Misschien word ik dan juist wel verrast.

Groetjes

Terug
Bovenaan