3e IVF poging

Hi allemaal...
Een paar maanden geleden kwam ik hier geregeld langs...nu zie ik vele nieuwe gezichten.
Ik heb mijn 3e IVF onlangs gehad en het  lijkt erop dat de rode duivels zich  gaan laten zien.....voel me nu dus Klote op zijn zachts gezegd....  
Ik heb buikkrampen en had gisteravond een beetje bruinig afscheiding....
Nu voel ik me alsof alle hoop is gevlogen...ik ben bang dat dat na mijn IVF pogingen er geen zwangerschap meer mogelijk is....want na IVF houdt het op lijkt mij!
Ik weet me nu dus ff geen raad.
Ik weet dus niet of ze nog een 4e poging  willen doen...en of ze dat wel noodzakelijk vinden....pfffffffffffffff

FF

hoi FF,

Ja meid, ik ken je nog wel van een tijd geleden!
Heb je inderdaad al lang niet meer gezien hier.
In de tussentijd zijn er verschillende meiden naar het zwangeren forum verhuisd of hebben er veel meiden afstand genomen, net als jij gedaan hebt.
Ik ben al die tijd blijven schrijven en heb veel nieuwen hier zien komen (en ook alweer zien gaan...)
He meissie.... ik hoop toch echt dat je deze 3e IVF gegund is en dat het toch wel raak is, ondanks alle menstruatie verschijnselen.
Wanneer mag je testen als er dan nog geen RD zijn?

Ik ga ontzettend voor je duimen en als je behoefte hebt om van je af te kletsen, te huilen of misschien wel je geluk te delen, dan weet je ons te vinden.

Liefs,
mama Peet

Ik mag as dinsdag pas testen...maar in het verleden is het iedere x voorgekomen dat op de testdag ik ongie werd...maar nu denk ik zelf dat het eerder is....
ik ga iedere x naar de toilet alleen maar om te kijken of de rode duivels al arriveren....(blijf maar vegen en dan zie ik een bruinig verschijnsel) ......ik lijk wel gek........ik haal echt vanalles in me hoofd....
ik zie dit (IVF) als mijn laatste kans om zwanger te worden...en als dit niet lukt wat lukt dan wel? Als ik dus hieraan denk dan wordt ik verdrietig.
Kan het ook niet aan om naar andere zwangere vrouwen te kijken....wordt erg jaloers.
Maar goed...we wachten nog even...
Gelukkig kan ik hier terecht voor enig geklaag, gehuil etc etc..

FF

Lieve FF

Hoe gaat het vandaag   met je? Je mocht als de rd er nog niet zouden zijn vandaag testen. Heb je kunnen testen of ben je al verrast met die duiveltjes. Ik hoop snel iets van je te horen.
Ik denk aan je

Liefs

Lydia

Kwam vandaag toevallig ook weer eens langs. Wat een ellende. Hoop dat ze toch weg zullen blijven natuurlijk!
Hier ook nog steeds niet zwanger. Volgende week weer een operatie van mijn linkereierstok...

Helaas zoals verwacht waren de RD gearriveerd vandaag op mijn testdag!!! Voelde het al aankomen.
Was er behoorlijk van slag van vanmorgen maar het gaat nu wel weer  ....
Ik hoor einde van de week van wat er gaat gebeuren.....en of het zin heeft om verder te gaan met IVF...want op een gegeven moment houdt dat ook op en als dat zo is dan weet ik het niet meer....want spontaan zwanger worden dat zit er niet in...........of is er kans om dan alsnog zwanger te worden....ik weet het ff niet meer....

IK ga maar gauw in de armen van mijn man ...ff mekaar troosten...
Ik denk dat ik weer ff een tijdje afstand neem van deze site....

Jullie meiden heel veel succes!!!!!!!!!!!!!!

FF

Lieve FF,
Wat rot joh , heb je uit elke poging 1 x een tp gehad of meerdere ?
Hoeveel tp heb je inmiddels achter de rug en hoeveel tijd is daarover heen gegaan ?
Veel sterkte de komende tijd

Liefs, SunshineJo

Terug
Bovenaan