3e keer strippen ervaring

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik ben vandaag 39 weken zwanger. In week 37 heb ik veel last gehad van voorweeën. Toen ik 38.1 was had ik een controle staan en heeft de vk gekeken of er al iets aan de gang was daar beneden. Ik had 1 cm ontsluiting en m’n baarmoeder was verkort, waarop ze me gestript heeft. Hele dag last gehad van menstruatiekrampen en een beurs gevoel daar beneden maar niks wat echt doorzetten. Met 38.5 weer naar de vk geweest: had deze keer 2 cm ontsluiting en m’n baarmoeder was nog meer verkort dus weer gestript. Hierop weer dezelfde klachten gehad als de eerste keer en deze keer een beetje bloedverlies erbij, maar weer zette het niet door. Zijn er dames die na de 3e keer strippen bevallen zijn? Als de kleine niet wil, wil die niet en moet die natuurlijk nog lekker even blijven zitten, maar vroeg me af of meer dames zich hierin herkennen. <br /><br /></p><p>liefsss</p>

Hoi ik ben ook 3 keer gestript( ik had bij eerste keer strippen ook 1 cm ontsluiting). Hierna zijn wel mijn vliezen gebroken maar na 24 uur nog geen weeën uiteindelijk ben ik alsnog ingeleid (Ivm langdurig gebroken vliezen) en had ik nog steeds maar 1 cm ontsluiting. Succes !

Hoi Nien, ik ben 3 keer gestript en een paar dagen na het strippen bevallen. Er is dus nog hoop en probeer vooral te ontspannen. Succes met de laatste loodjes en bevalling.

Bij de eerste ben ik 1x gestript en begon daarna de bevalling. (het was al een beetje begonnen maar ik had de afspraak toch staan). Bij de 2e ben ik 4x gestript en braken die avond m'n vliezen. Mijn zoons zijn met 41 weken en de 2e met 41.1 weken geboren, dus het werd wel echt tijd. Maar mocht er ooit een 3e komen ga ik niet meer strippen. Ik vond het super pijnlijk en naar mijn idee doet het niet zo veel. Dat zei de verloskundige zelf ook.
Succes met de laatste loodjes en straks de bevalling! 

Mijn verloskundige vertelde dat strippen alleen wat doet als je lijf er al een soort van klaar voor is om te bevallen. De hormonen die vrijkomen, kunnen opgepikt worden door je lijf en een bevalling op gang helpen.
Ik ben 3x gestript en 3x geen resultaat. Alledrie de keren waren na de 40 weken.
Wel bijzonder trouwens dat je zo ‘vroeg’ in je zwangerschap gestript bent, onderzoek heeft juist uitgewezen dat dit weinig doet bij die zwangerschapsduur.

Terug
Bovenaan