3e keer verloskundige geweest

17,4 weken zwanger, bloeddruk 120/80, 2 kilo aangekomen in 4 weken, netjes allemaal. Mijn baarmoeder zit tussen mijn navel en schaambod, en... een heel duidelijke krachtige regelmatige hartslag van prulletje... 140 slagen per minuut, de verloskundige was heel tevreden!
 
Geniet er lekker van ik ben nu 20 weken zwanger en ben tot nu ruim 1 kilo afgevallen. Mijn bloeddruk is 90/60 dus een beetje aan de lage kant mijn suiker spiegel en mijn ijzer zijn drastisch omlaag gegaan. Dus voel me op dit moment niet echt Super. Wij krijgen morgen de sleutel van ons nieuwe huis dus wordt druk druk druk, kom overdag niet echt aan mijn rust omdat ik alles aan het inpakken ben.

Maar ik ben blij dat alles met jouw en de kleine prulletje goed gaat.
 
Bedankt goldwing maar zal moeilijk gaan op dit moment zodra wij oververhuisd zijn en wij hopen dat we dat volgend weekend kunnen doen dan gaan de meiden ook naar hun nieuwe school dan kom ik aan de beurt. Ik moet zeggen ik probeer het wel om 's middags te gaan liggen als de kids op school zijn maar zodra ik dan mijn lijf tot rust probeer te krijgen gaat mijn hoofd op hol want er moet nog zoveeeeel gedaan worden maar nog1 a 2 weken hectiek en dan is het mijn beurt lol
 
@ Emma,
ja is lastig om je gedachten dan ook rust te geven. Wat mij erg helpt als ik veel nadenk is groene thee, half uurtje voor het slapen en ik slaap als een roos. Succes met verhuizen!
 
Terug
Bovenaan