3e keizersnede

Hoi allemaal, ik krijg 15 december mijn derde keizersnede en was benieuwd of er meer mama's zijn die voor de derde keer onder het mes gaan of die al 3 keizersnedes hebben gehad. Hoewas het herstel bij jullie? Ik ben de vorige twee keer heel snel hersteld en hoop dat ik deze keer net zo snel op de been ben. En hebben jullie veel naweeën gehad, want dat schijnt ook bij elke keizersnede toe te nemen.
Groetjes Nouky

Hoi Nouky,

3 november krijg ik ook mijn derde keizersnede. Ik heb werkelijk geen idee of de naweeen erger worden. De eerste keer had ik er erg last van en duurde het herstel vrij lang. Bij de tweede had ik nog pijnstilling dmv een pompje die ik niet gebruikt heb. Mijn herstel was toen een stuk sneller. Zoals je ziet verschilt het volgens mij per vrouw. Als het voorbij is hou ik je wel op de hoogte hoe het gegaan is.

groetjes

ps 15 december is een hele mooie datum ( mijn man is dan jarig :) )

Mag ik nog vragen waarom een keizersnee nu al gepland is en hoeveel weken je dan bent.

Heb zelf hartritmestoornissen die steeds wat erger worden en mijn cardioloog opperde de optie om (aanzienlijk) eerder te bevallen. Wijze waarop is mij nog niet bekend in zulks geval.

Hi Bettie, ik ben inmiddels 34 weken zwanger maar wist voor ik zwanger werd al dat het een keizersnede gaat worden. Mijn twee andere kindjes zijn ook met een keizersnede geboren, de eerste keer spoed en de tweede keer gepland. De gyn wil mij niet normaal laten bevallen vanwege de eerdere keizersnedes.
Wat vervelend die hartkloppingen, hopelijk stailiseerd het zich een beetje want een stuk eerder bevallen is ook geen pretje. Ik ga bevallen met 38+5 of de baby moet zichzelf eerder aankondigen. Sterkte in elk geval. Groetjes Nouky

Hallo dames,
Ik krijg waarschijnlijk in februari mijn tweede keizersnede. Hebben jullie tips voor me hoe je dat doet als je er nog 1 rond hebt lopen?! Onze oudste zoon is dan net 2.
Groetjes

Terug
Bovenaan