3e kindje???

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
Ik twijfel zo... Ik heb al een kindje uit een eerdere relatie en nu één van 10 maanden met mijn nieuwe man, hij wil zo graag nog een kindje en alles nog een keer meemaken. Ik op zich ook, ben echt een moederdier, maar alle verstandige dingen, financieel, qua drukte (huishouden bijhouden), ruimte in auto, spoken maar in mijn hoofd rond.
Wat is wijsheid?   Ik weet dat ik het zelf moet bedenken samen met mijn man maar ben benieuwd wat jullie meningen zijn.

Groetjes...

He meid,

Sorry voor de late reactie maar ik ben een paar dagen niet op de site geweest heb het super druk gehad.

Ben in ronde 4 beland voor mijn eerste kindje en zit met een gelijk soort dilemma.
Heb momenteel een tijdelijke baan die loopt tot volgend jaar oktober en weet nu al dat deze baan niet verlengd word.
Ik werk er dan namelijk al 36 maanden en langer mag je ergens niet tijdelijk werken.

We zitten nu dus al twee jaar in onzekerheid of  ik binnenkort niet zonder werk zit en hebben deze week gehoord dat ik kan blijven tot oktober 2006 (huidige contract verloopt eind dit jaar dit is de laatste keer dat het verlengd kon worden).

We zijn voor die tijd toch maar begonnen met proberen zwanger te worden en ben nog elke dag blij dat we die keuze gemaakt hebben. Hopenlijk kunnen jij en je man ook tot een goede keuze maken.

Succes met deze moeilijke beslissing

Ilona

Hai Ilona,
Bedankt voor je reactie. Ik ga er gewoon nog even heel goed over nadenken.
Jij heel veel succes en vooral veel geluk met alles! Het is en blijft zo dat een kindje
het allerbelangrijkste in je leven is en dat de rest dan niet echt belangrijk meer is. Maar we hebben niet voor niets hersens gekregen hè!

Groetjes

Terug
Bovenaan