3e kindje

Hallo dames,

Ik heb een zoontje van bijna 3 en een dochtertje van 1.
Ik ben nu 20 weken zwanger van ons derde kindje. Afentoe heb ik het gevoel van ohh hoe ga ik het allemaal doen. Schema opstellen? Iemand tips of dames die dit ook meemaken of hebben gehad
 
Nee, ik heb 2 meiden van ruim 3 jaar en 18 maanden en wij willen ook dolgraag een derde, maar daar wachten we even mee tot de oudste ongeveer 4.5 jaar is ;) Dan nog heb je je handen vol denk ik, misschien juist omdat je dan steeds naar school moet.. maar ik wil liever geen 3 kindjes onder de 4 jaar, hele dagen thuis ;)

Succes! Het zal zeker pittig worden voor je, maar ongetwijfeld vind je ook je weg erin. Hopelijk maak je je er van tevoren niet te druk om!
 
Nee ik maak me er niet te druk om afentoe denk ik ohjee maar dat is vooral nu omdat we veel thuis zitten en kindjes hun energie niet kwijt kunnen
 
Ja Snap ik. Hopelijk wordt het binnenkort beter en gaan we niet elke winter in lockdown. Ik herken wel heel erg wat je zegt, t is een pittige winter met de kinderen zoveel thuis bezig houden! Ik heb ook kinderen die die graag 2x per dag even luchten buiten. Maar de speeltuin heb ik onderhand ook wel gezien haha... ;)
 
Ja wij gingen graag na de dierentuin of dagje zwemmen of na een binnenspeeltuin zodat de oudste lekker kon rennen en savonds zijn enegie kwijt was maat hopelijk kunnen we er snel weer uit want ben het zelf nu ook wel een beetje moe
 
Ook ik weet sinds 2 weken dat ik onverwacht zwanger ben van de 3e. Ik heb 2 zoontjes 1 van 4 en 1 van bijna 2. Als alles goed gaat en de baby in oktober komt dan zijn ze nog 2 en 4. Ik vraag me inderdaad ook weleens af hoe dat allemaal gaat...

De oudste zit in ieder geval op de basisschool. En de 2e zit tegen die tijd 2 ochtenden in de week op de peuterspeelzaal.
 
Ik heb een vriendin zij heeft ook 3 kinderen eentje van 9,7 en 6 jaar. Aan haar vraag ik wel eens hoe heb je het gedaan maar ook zij zegt het gaat allemaal vanzelf. En het is ook leuk als ze dicht op elkaar zitten met de leeftijd kwa spelen enzo
 
Ja ik denk dat vooral het eerste 1-1.5 jaar even doorbikkelen en afzien is met 3 kinderen, maar daarna is het steeds leuker! En dan heb je t ook maar gehad he, al die slapeloze nachten en pakken luiers ;)

Gaan je kindjes wel naar de peuterspeelzaal? Misschien is dat een idee anders in de toekomst. Als je dochter ook 2 is en ze gaan allebei 1 ochtendje naar de peuterspeelzaal, heb jij 1 ochtendje voor de baby&je huishouden. Dat is al zo fijn!

In de ochtend dat mijn oudste naar de peuterspeelzaal gaat, maak ik vaak mn hele huis schoon haha.. bizar hoeveel werk ik dan kan verzetten in 4 uurtjes en dan hoef ik de rest van de week weinig meer te doen. Dat ene ochtendje is me heilig :)
 
Terug
Bovenaan