kom maar op, ik zoek ervaringsdeskundigen van mama's met 3 kids! Ik vond de overstap van 0 naar 1 geweldig, de overstap van 1 naar 2 ongelovelijk zwaar. Natuurlijk kwam dat ook doordat Milo een huilbaby was en we zijn geemigreerd toen hij 16 dagen was. Een derde kindje willen we zeker, maar wanneer? Mijn man zei gisteren dat hij er steeds meer klaar voor begint te worden, terwijl ik nu pas sinds een paar maanden het idee heb dat het echt genieten is met die twee. Ze schelen maar 1 jaar en 5 maanden en dat is fantastisch nu. Ik geef ook nog steeds borstvoeding dus dat kost natuurlijk ook energie en dat zal ik tijdens de zwangerschap op moeten geven. Niet dat dat erg is hoor, ik vind het allang fijn dat het nu nog zo goed gaat en uiteindelijk zal ik toch een keer moeten stoppen. Het lijkt me zwaar, en Milo is echt een mama's kindje en zal behoorlijk jaloers worden. Als Lior bij mij op schoot zit wordt hij namelijk al jaloers. Aan de andere kant, het lijkt me misschien ook wel fijn om in het ritme te blijven. Wij hebben nu al 3 jaar geen nacht doogeslapen en we zijn er behoorlijk aan gewend. Als we nu een paar jaar wachten moeten we weer helemaal opnieuw beginnen. Het grote voordeel lijkt me dat, als er straks 3 zouden zijn, we over een paar jaar weer echt kunnen 'leven'. De 3 kids zijn dan allemaal tegelijk groot genoeg om weer lekker met ons op reis te gaan, en er is geen nakomertje.......... Tips vraag ik niet, de beslissing ligt natuurlijk bij ons en bij moeder natuur, maar wat zijn de ervaringen van moeders met 3 of meer kids??