3e kindje

Hallo allemaal!

Zit hier met een vraag die maar door m'n hoofd blijft spelen al is het nog helemaal niet aan de orde: namelijk wel of geen derde?
Kan verstandelijk bedenken waarom het niet handig is  maar gevoelsmatig wil ik het heel graag. Zou graag van wie een derde wil of heeft horen wat (toen) de overwegingen waren /  zijn. Hoor het graag van jullie.

Groetjes,

Monique

hoi
hier over een half jaartje eerst maar eens een 2e verwekken.maar ik heb wel de wens om nog een derde te krijgen.eerst 2 achter elkaar,ik zit er nu midden in en het lijkt me naast druk ook erg gezellig.en dan over een jaar of 5,als de 2 oudsten dan "groot" zijn,en naar school nog een keer een klein baby'tje.en dan misschien nog wel 1.als dat financieel haalbaar is tenminste.en ik het dan nog wil.
groetjes kari

hoi

Ik heb ook nog een wens voor een derde maar doordat ik nu in 18 maand 2x een keizersnede en hellp heb gehad adviseerde de gyn ons om daar nog maar eens goed over na te gaan denken. En mochten de wens toch zo groot zijn dat we weer willen moeten we 2 jaar wachten. Dus tot die tijd probeer ik er maar voor mezelf achter te komen hoe groot mijn wens is en of ik het risico er voor over heb.

Hoi,

Wij hebben dat gesprek ook al gevoerd! Ik vind mijn meisje zo lief en leuk, dat ik me niet voor kan stellen dat ik na nog een kindje 'klaar' ben. Aan de andere kant lijkt het me wel heel zwaar, vooral ook omdat ik wel een beetje van de 'even aantallen' ben en dan ook wel een vierde zou willen (bij ons thuis vroeger was de 3e een nakomertje en die viel altijd een beetje buiten de boot, vandaar). Dus dan zou ik nu twee kindjes kort op elkaar willen en dan later weer twee kort op elkaar (voor zover je dit allemaal kunt plannen natuurlijk). Maar eerst maar eens zien of dat financiëel wel haalbaar is, want mijn man en ik hebben allebei niet echt grandioos betaalde banen.
Praktische zaken als niet allemaal een eigen kamer en grotere auto's vind ik niet echt relevant. Hoe we dat doen, zien we dan wel weer. Koop ik wel een extra strippenkaart en van stapelbedjes wordt ook niemand slechter... Komt tijd komt raad en misschien win ik ooit wel de loterij!

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan