3e kindje

hoi hoi,

Ik ben even benieuwd voor wie van jullie het nog meer het 3e kindje is. Wij hebben al 2 jongens (5 en 3 jaar). De jongste gaat volgend jaar augustus naar school.

Groetjes

hoi,
voor ons is dit ook het derde kindje.
ik heb een dochter van 5,5 jaar en zoontje van 3 jaar die gaat ook volgend jaar aug naar school.
hij wordt in juli 4 jaar.
volgens de chinezen wordt dit weer een jongen.we zullen het afwachten bij de 20 weken echo.
gr marjan

Hoi, hier ook een derde. Zoontje van 3,5 en dochter van bijna 2. De oudste zit straks net 2 maanden op school als de derde zich aandiend. Gelukkig is het dan (bijna) schoolvakantie. Scheelt een boel haasten met de kinderkaravaan ;-).

hoi,

Het lijkt mij inderdaad wel lekker dat de schoolvakantie vrij snel na de bevalling is. Het is anders best wel een gedoe. Bij ons is het even een paar weekjes overbruggen, en dan hebben ze lekker vakantie! Hoeft die kleine nog niet mee heen en weer naar school. Ik zit al te denken aan een bakfiets, of zo'n karretje voor achter de fiets. Bakfiets is wel erg leuk, maar ik ben bang iets te prijzig voor ons.

Wij moeten idd wel nog 'even' zo'n fietskar op de kop weten te tikken. Heb er een op het oog, van een vriendinnetje van ons. Alleen weten die nog niet van de uitbreiding hier. Dus nog even afwachten, hahaha. Die bakfietsen zijn inderdaad leuk, maar dúúúúr.

dat is idd wel lekker,dacht eerst aaahh helpt 3 kids in huis,maar joh ga er van uit dat het mooi weer is.inderdaad lekker dat ik niet hoef te haasten om 8.30 op school te zijn.toch wel vlakbij,maar moeten wel 3 kids klaar zijn.
5 juli begint hier de vakantie en ik ben 29 juni uitgerekend.me man neemt de laatste 3 weken van de schoolvakantie nu vrij.ook lekker ben je beetje op de been kan je lekker eruit gaan.
en moeten de kids naar school begint hij later met werken,gelukkig kan dat nu gemakkelijker.
gaat alles goed met jullie?????
weet jouw kids het????
me dochter heeft het met haar grote oren opgevangen.heeft nu afteken kalender en werkt goed.
heb haar eind datum wel korter gemaakt want 4 dec wel erg ver weg.ze moet nog 2,5 week mond dicht houden op school dan mag ze het zeggen.
ik ben alleen heel erg moe.slaap s´middags anders kan je opvegen en wordt met eten erg beroerd als ik me rust niet neem.
gr marjan

Hier hebben we er ook één met van die grote oren... Pfff, pas na achten 's avonds ben ik 'zwanger'. En voor die tijd gewoon moe... Nog twee weken en afspraak bij de vk. Als alles goed is, kunnen we het dan eindelijk vertellen!!! Ben benieuwd wat ze ervan vinden.

hallo allemaal
hier ook zwanger van de derde
we hebben 2 dochtertjes de oudste word in februari 3 en de ander in september 2
dus lekkere drukke boel hier.
groetjes indra

Terug
Bovenaan