3e mk!!

A

Anoniem

Guest
Hai meiden, Gister na 5 dagen overtijd te zijn, en voelde dat de duivels zouden komen, toch maar even getest, omdat ik voor een mk niet mijn kop meer in het zand wilde steken, en ja hoor, zwanger. Paar uur later kwam het eerste bloed.
5 maanden geleden ook mk gehad (en 6 jaar geleden ook) allemaal  in de 4e/5e weken.  Heb nog geen kindjes verder op de wereld lopen, en verlang er zo naar!!!
Nu kan ik alles nog wel plaatsen in mijn hoofd, omdat mijn buikpijn tastbaar is.  Maar de vorige mk had ik nog niet eens verwerkt. Hoe moet ik er twee binnen het half jaar verwerken in godsnaam?? Dit maal ga ik in ieder geval veel meer ruimte maken voor mijn verdriet en teleurstelling. Ik baal zo ontzettend.  En voel me zo leeg en verloren!
Ik krijg als het goed is deze week verwijzing gyn om eens de molen door te gaan, of er misschien iets aan mijn lijf mankeert. Hoop dat dat wat duidelijkheid geeft!

xxx Annette  

Hoi Annette,

ik ben vandaaag   voor het eerst vandaag op deze site.
Mag ik vragen wat een MK is?

Ik wens je veel sterkte,

groeten Nakomertje

Welkom in ons midden!!

Een mk staat voor miskraam.

xxx Annette

Woorden schiet hier tekort. Ik kan je alleen maar veel sterkte toewensen en duimen dat het snel echt voor je lukt. Groetjes Zenna

quote: annetteprins schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-12-2006 16:35:50'));

Hai meiden, Gister na 5 dagen overtijd te zijn, en voelde dat de duivels zouden komen, toch maar even getest, omdat ik voor een mk niet mijn kop meer in het zand wilde steken, en ja hoor, zwanger. Paar uur later kwam het eerste bloed.
5 maanden geleden ook mk gehad (en 6 jaar geleden ook) allemaal  in de 4e/5e weken.  Heb nog geen kindjes verder op de wereld lopen, en verlang er zo naar!!!
Nu kan ik alles nog wel plaatsen in mijn hoofd, omdat mijn buikpijn tastbaar is.  Maar de vorige mk had ik nog niet eens verwerkt. Hoe moet ik er twee binnen het half jaar verwerken in godsnaam?? Dit maal ga ik in ieder geval veel meer ruimte maken voor mijn verdriet en teleurstelling. Ik baal zo ontzettend.  En voel me zo leeg en verloren!
Ik krijg als het goed is deze week verwijzing gyn om eens de molen door te gaan, of er misschien iets aan mijn lijf mankeert. Hoop dat dat wat duidelijkheid geeft!

xxx Annette  

Oh Anette! Wat heb ik met je meegeleeft. Vandaag de hele dag hier gekeken of je al getest had!
En dan nu dit bericht...
Wat vreselijk voor je. Je vertouwen in je lichaam is even weg he? Dat mag ook hoor. Baal er maar even flink van.
Laat je verdriet maar lekker gaan. Dat lucht na een tijdje echt op.
He ik baal gewoon met je mee! Ik spreek je vd week weer. Sterkte meissie,
Liefs Marianne

Hoi

ik heb ook al drie miskramen gehad over de afgelopen 4 jaar en weet dus hoe je je voelt.die van mij zijn telkens tussen 5 en 6 week

Hoi Annette,

Wat ontzettend verdrietig voor jullie!
Ik hoop voor je dat je gauw bij de gyn terecht kan en dat hij/zij misschien wel antwoorden heeft of je verder kan helpen.

Je schreef trouwens dat je 6 jaar terug ook al een MK hebt gehad. Misschien een brutale vraag maar zijn jullie al zolang "bezig" of hebben jullie een pauze ingelast? Mocht het te prive zijn dan moet je geen antwoord schrijven hoor.

Heel veel sterkte!

Belle

wat ontzettend beroerd voor jullie! hopelijk krijg je gauw antwoord op je vragen!
ik hoorde pas dat heel veel vrouwen in de eerste 4 of 5 weken een miskraam krijgen
alleen weten ze het niet omdat ze denken dat het gewoon een onregelmatige cyclus is geweest
daar heb je natuurlijk niets aan maar misschien  "gedeelde smart..."
sterkte!! olivia

Terug
Bovenaan