3e oud en nieuw met 'lege handen'

In juli 2011 begonnen we met proberen een tweede kindje te krijgen.
Oud en nieuw 2011 was ik wat teleurgesteld dat we weer niet bij de 'vluggerds' hoorden. Zouden we er weer anderhalf jaar over doen?
Oud en nieuw 2012 keek ik terug op een heftig jaar: een herniaoperatie voor mijn man en ik middenin een burnout. Het was toch wel begrijpelijk dat het dat jaar niet was gelukt.
Oud en nieuw 2013 kijk ik weer terug met 'lege handen' of beter gezegd een lege buik. 5 IUI's mislukt, we mogen er nog 1, maar kan ik dat nog opbrengen? En dan naar IVF... dat hadden we nooit verwacht.
Hoe zal oud en nieuw 2014 er voor ons uitzien? Zijn we dan zover dat we een definitief afscheid van onze (2e) kinderwens moeten nemen? Of staan we daar met een volle buik of volle handen?

In ieder geval hebben we gelukkig ons kleine meisje van 3. Mijn 'goede voornemen' is ook dit jaar: van haar genieten en focussen op wat we wel hebben.

Maar deze dag van het jaar mag van mij voorbij zijn. Het is iets te confronterend....

Voor iedereen een fijne jaarwisseling en een vruchtbaar 2014!

liefs

Wenser

Ik zal met je meehopen op een beter jaar...ik zit nu voor het vierde jaar op rij met 'lege' handen dus weet wat je voelt...
Ook ik geniet met volle teugen van mijn bijna 7 jarige dochtertje maar het verlangen naar een tweede kindje is er niet minder om.
Een vriendin van mij appte net dat ze zich zo gezegend voelt (ze heeft net haar 4e kindje gekregen) want ze had dat vorig jaar gewenst met een wensballon, nou geloof ik heus wel dat er dingen zijn hoor alleen dat soort appjes maken mij een beetje boos...zeker omdat ze weet dat ik zo hard bezig ben en nog afgelopen 12 december een miskraam gehad heb. Dan denk ik jeetje zeg kun je je ow zo gezegende geluk ff voor je houden, want ook dit jaar voel ik die pijn die jij ook ervaart...

Alles komt goed uiteindelijk maar voor nu kan ik alleen maar zeggen sterkte...

Liefs

Annemarie

Jeetje Annemarie, dat heb ik gemist. Ik wens je veel sterkte, ik kan mij goed voorstellen dat de pijn dan nog heftiger is. En dat zo'n bericht hard aankomt. Waarschijnlijk heeft ze er onvoldoende bij stil gestaan, en voor mensen die niet in deze situatie zitten, is het soms ook niet te begrijpen.

Inmiddels is het bij mij gelukkig weer een beetje gezakt na 3 down-dagen. Even een maandje rust en hopelijk volgende maand onze laatste IUI, ik wens met een goede uitkomst.
En ook voor jou: laat dit een vruchtbaar jaar zijn.
Wenser

Hoi Wenser, Hoop dat het al een beetje beter gaat. Balen dat je net rond die tijd je NOD had! Ik kon me trouwens helemaal inleven in je verhaal. Wij zijn ook in aug 2011 begonnen en in december begon ik inderdaad te beseffen dat het dit keer niet vlug zou gaan. 2012 schuif je dan op allerlei stressfactoren thuis en 2013 stond in het teken van de behandelingen... Nou ja, dat 2014 dan maar ons jaar mag worden!!! En voor de rest genieten we maar van de kleintjes die er wel zijn hè ;)! Succes!

@Wenser

Ik ga echt super hard voor je duimen!
Mijn depri dagen zijn ook enigszins wel voorbij gelukkig ik mag volgende week een afspraak maken voor die blinde echo en dan maar hopen dat ik eindelijk met de eerste IUI mag beginnen :)
Ik vind gewoon dat wij 2014 mogen afdwingen hihihihi

Een onwijs vruchtbaar jaar toegewenst!

xxxx

Terug
Bovenaan