3e poging iui

Hoi allemaal

Heb hier nog nooit iets geplaatst maar het lijkt me toch fijn om met jullie in contact te komen want merk dat mijn omgeving soms maar weinig snapt van mijn hele traject

Ik heb vandaag met 3e iui terug plaatsing gehad. Ik heb iui zonder hormonen. Nu de derde ronde hebben ze me tien dagen lang elke dag het umc onderzocht. Op de echo waren drie goede follikels te zien (ik heb maar 1 eierstok) en dmv bloedprikken zagen ze de piek in mijn lh hormoon. Voorgaande keren hebben ze ong 1 miljoen goed zwemmend zaad terug geplaatst en dit keer 7 miljoen dus ik heb goede hoop 3 keer is tenslotte scheepsrecht ❤️ ik hoop voor iedereen die in een traject dat ooit DE dag komt dat we een kindje mogen verwelkomen

Hallo!
Ook ik heb hier nog nooit iets geplaatst en lees vooral steeds 'mee'
Maar kwam nu toevallig jouwn topic tegen waar ik dus ook de eerste keer op reageer.

Wij hebben sinds 2016 een kinderwens en ik heb zelf vorige week mijn eerste IUI gehad in mijn natuurlijke cyclus met 9,4 miljoen zaad.

Ik herken het ook dat mijn omgeving me amper begrijpt. Veel mensen denken voor mijn gevoel vaak te gemakkelijk en weten vaak niet wat IUI precies inhoudt.. wat ik soms wel lastig vind.

Ik hoop voor jou dat het deze keer raak is❤️

Terug
Bovenaan