3e poging IUI

Hoi allemaal,
Hier weer eens een berichtje van mijn kant... Ik schrijf op het moment niet zo vaak, simpelweg omdat er niet zoveel te melden is... ik lees wel jullie berichten.

Ik heb net het ziekenhuis gebeld en een afspraak gemaakt voor 17 januari... (maandag).
Dan zal de volgende cyclus gelijk weer mogen beginnen met spuiten voor de 3e poging.... 3 maal is scheepsrecht zullen we maar denken.

Ik zit nu in de tweede helft van mijn "normale" cyclus en merk aan mezelf dat ik gewoon niet meer op een spontane zwangerschap reken... alle hoop is op de iui gevestigd... hoewel er niet echt iets afwijkends is gevonden behalve af en toe eens een wat moeilijk doorgankelijke baarmoedermond...

Op hoop van zegen....

Liefs Lill

en natuurlijk voor jullie allemaal heel veel suk6 in 2005.

Lill,

Ik wens je heel vel succes en hoop dat de 3e poging wel een geweldig resultaat levert.

Mag van de zomer pas terug komen bij Gyn. Dan waarschijnlijk ook IUI. Maar heb ook alle hoop opgegeven voor die tijd nog spontaan zwanger te raken. Ook bij ons zijn er geen redenen waarom het niet zou lukken maar ............ er gebeurd niets.
Ik denk aan je!

Cynthia

Lieve Lill,

Het gaat echt lukken hoor!! Binnen 5 pogingen is 50% zwanger. In ieder geval in het ziekenhuis waar ik ben. Ik weet zeker dat jij eerdaags ook aan de beurt bent. Juist omdat jij bij de groep zit waar er eigenlijk niet gek veel mis is. Wat betreft jouw gevoel dat het zonder IUI niet meer gaat lukken.......
Ik herken dit hoor. Ik was hier ook van overtuigd. Maargoed jij weet als de beste wat er gebeurde die avond dat jij mij ervan overtuigde toch te gaan testen.
Probeer dus vertrouwen te houden. Het komt echt een keer goed!

Dikke kus
Inge

Terug
Bovenaan