3e prikjes Laura

Gisteren naar het cb geweest voor de prikjes. Het ging heel goed. Even gehuild van de schrik, maar direct weer getroost. Laura lachte zelfs direct weer naar de verpleegkundige, ha ha. Ze groeit goed, is sterk in haar spiertjes en weegt nu 6,6 kg bij 4,5 maand. Prima dus!

Het viel mij alleen de laatste tijd op dat haar borstkliertjes opgezet waren. Werd de laatste week ook iets dikker. Volgens cb niets ergs, maar moet in de gaten gehouden worden.

Verder ligt mijn lieverd al sinds 16.00 uur gisteren te slapen. Heb haar om 19.00, 22.00 en vanochtend om 07.30 wakker gemaakt voor eten, maar daarna slaapt ze zo weer door! Verveel me nu zelfs op mijn mama dag, ha ha. Nu ligt ze nog te slapen. Verder geen koorst oid, gewoon slapen..

Ga haar dadelijk maar even in de tummy tub doen :)

Fijne dag!

Hej!

Wat heeft Laura het weer super gedaan! Klein toppertje!

Tja, wat kan je je dan vervelen he? Als ze zo lang slapen ;-) Maar voor haar erg lekker, dat ze weinig last heeft!

Het blijkt inderddad heel normaal te zijn bij meisjes dat de borstkliertjes wat opzetten. Dat heeft ook allemaal met de vrouwelijke hormoontjes te maken.

Waren dit haar laatste prikjes?

xxx

Hoi hoi,

Gelukkig de volgende prikjes pas weer met 11 maanden :). We zijn er weer even vanaf!

Verder gaat het weer heel goed met haar! Ze drinkt weer goed en slaapt weer lekker gelukkig! Ik denk dat het een sprong was die een beetje erg lang duurde, ha ha.

Fijn weekend!

Hey Jacqueline,

Wat fijn dat ze het weer zo goed gedaan heeft en dat het goed met haar gaat!
Lars heeft gelukkig voorlopig ook zijn laatste gehad, altijd zo zielig.
Maar ben blij dat ze er verder weinig last van gehad hebben. Volgens mij de meeste kindjes hier als ik dat zo gelezen heb.

En werd ze een beetje wakker in de tummytub?

Liefs Kim

Wat een stoere meid hebben jullie zeg!
Wat fijn dat het zo goed met haar gaat!

Finn krijgt de 26ste zijn laatste prikken ben benieuwd hoe het dit keer gaat.

Liefs Daan

Terug
Bovenaan