3e prikjes Merle

Gisteren heeft Merle haar laatste prikjes gehad. Net als de vorige keren heeft ze bijna geen kick gegeven.
Moest alleen heel lang wachten op het cb, ze liepen bijna een uur uit...en Merle was zooo moe!
Weer thuis heeft ze heerlijk in de wandelwagen buiten geslapen en ben ik weer verder gegaan met de voorjaarsschoonmaak.
Ze heeft gelukkig geen koorts gehad.

Ze woog 6390 gram en is nu 62 cm (13 wk + 3 dagen)

De arts op het cb vond haar heel druk in haar doen en laten...lekker beweeglijk en heel nieuwsgierig. Maar ze vond dat ze nog weinig geluidjes maakte. Daar begint ze nu pas een beetje mee. Ze is heel vrolijk, lacht veel, laat dat ook wel zien met het bewegen. Ze is heel enthousiast, maar er komt nog weinig geluid uit. Maar dat zal vast snel veranderen, maak ik mee niet druk over.

xxx

Fijn dat alles goed was. En nee niet je eigen druk maken hoor. Op het cb zeggen ze nogal snel dat kindjes iets niet kunnen. Ik ben van mening dat elk kind de dingen doet als ze er aan toe zijn en de één is gewoon iets vlugger als de ander. We zijn nu eenmaal niet allemaal hetzelfde gelukkig.

Hej jaq,

ja dat klopt. Merle heeft toen ze 4 wk was de 1e prikjes al gehad omdat er kinkhoest heerstte.Ben inderdaad blij dat we ze allemaal achter de rug hebben! Hoe is het met jullie?

Hier gaat het gelukkig weer goed!! Laura slaapt weer redelijk door en eet weer heel goed! Was toch best even zorgelijk, zeker in combinatie weer moeten werken en de zorg uit handen geven terwijl het eten niet goed ging. Ze went ook aan het kdv, alhoewel ze het leuker vind bij de oppas aan huis op dinsdags!

Merle, is best groot voor haar leeftijd? Ik vind het steeds zo zonde om weer kleertjes op te moeten ruimen omdat de volgende maat zich alweer aandient! Laura is nu 63,5 cm en weegt 6,4 kg. Maat 68 heeft ze zelfs al aan!

Ik zou me echt niet druk maken over het brabbelen. Merle klinkt als een superlief, vrolijk en gezellig meisje!

Fijn dat het allemaal zo goed gaat. Het klinkt als een lief meisje dat inderdaad de dingen gewoon doet als ze eraan toe is. Lijkt me de meest ideale situatie, laat ze op het cb.

Hey Esther,

Wat fijn dat Merle het zo goed doet! En stoer dat ze weer geen kick gaf!
Wel vervelend dat je zo lang moest wachten.
Ik zou me ook geen zorgen maken. Is ook maar een moment opname en het ene kindje is het andere niet. Zo liep ik pas met 16 maanden en tegen mijn moeder zeiden ze toen dat dat niet normaal was, nou is ook goed gekomen :)
Ik neem het CB ook niet te serieus, hoor nog steeds tegenstrijdige dingen.

Lars mag volgende week voor zn 3e prikjes, ben erg benieuwd naar zijn gewicht omdat hij de vorige keer zoveel was afgevallen.

Nog anderhalve week en dan ontmoeten onze kindjes elkaar, zo leuk! Ben benieuwd hoe ze op elkaar gaan reageren!

X

Hey Esther,

Heerlijk dat het met Merle zo goed gaat! Wat een dametje al. En zo stoer, geen kick terwijl ze zo moe was.
Ook de rest van de dag geen last gekregen van de prikjes?
Zou me ook zeker niet druk maken om wat ze op het CB zeiden...wanneer moet je er weer heen?

Hier zeiden ze dat we met Bodhi moeten oefenen met op zijn buik liggen zodat hij dan zijn hoofdje omhoog gaat houden... Hahaha nou onze man slaapt nog zo veel en als hij dan wakker is en op zin buik ligt bij ons, gaat hij heerlijk op zijn handje sabbelen... Ik maak me daar ook niet druk om...

Je huis helemaal schoon? Zo met de zon in huis is het heerlijk om alles super schoon te hebben he?

Liefs Brigitte

Terug
Bovenaan