3e ronde December!

<p>Hé Meiden! <br /><br /></p><p>Met kerst hopen op een positieve uitslag wie nog meer rond de kerst? :) </p><p> </p><p>Groetjes</p>

Hey hey! Wat spannend zeg! Zou wel een heel leuk kerstkado zijn :) ik ben net ongesteld met behulp van provera.. en mijn tweede ronde (met Clomid) maar al sinds februari al bezig.. mijn NOD zou rond 5 januari zijn :) 
Gr Lisette 

Uitgaande van de regelmaat die ik met de pil had zou m'n NOD op 29 december zijn net na kerst dus.. hoop op zo'n mooi kerstcadeautje maar ben ook realistisch genoeg om te weten dat het wel een heel erg gelukje is gelijk de eerste keer raak!

Spannend! 
Ik wil het dit keer afwachten tot mijn NOD. Die zou de 23/24e moeten zijn, mijn situatie ligt wat lastig.. 
Ik kan mijn vriend door omstandigheden maar 1 keer in de maand zien, 10e heb ik mijn eiersprong. De 9e gaan we knuffelen! Haha, de kans is dus niet zo heel groot helaas.. 
misschien een wat rare vraag, maar stel dat jullie maar 1 dag in de maand konden kiezen, zou dat dan 1 of 2 dagen voor de eiersprong zijn? De dag van de eiersprong zelf? Of erna.. al lijkt erna me wat laat! 

alvast heel erg bedankt voor jullie reactie! 

x

Ik heb mijn NOD ook rond de 23/24! En heeeeel gek! Maar ik heb er dit keer ook een heeel goed gevoel bij! Haha wat toevallig! Ik hoop zo dat we een positieve test als kerstcadeau krijgen! X

Hi!
Wat toevallig, ik ook derde ronde en testte vanochtend positief met de ovu test! NOD ongeveer 21 december. En ook ik heb er een goed gevoel bij.. weet niet waarom. Maar we zullen het zien! Succes jullie!

Terug
Bovenaan