3e ronde iui

Hi,

Wij zijn bezig met onze 3e iui ronde. Ik ben vanaf het begin af aan al sceptisch over dit traject omdat er bij ons niks aan de hand is, behalve mijn leeftijd (37). We waren meer dan een jaar bezig voordat we het traject ingingen.

Vandaag was de eerste echo na een week ovaleap. Er is maar 1 follikel van 17 mm en een slijmvlies van 4 mm. De voorgaande behandelingen had ik meer follikels en een mooi dik slijmvlies. Morgen vindt er weer een echo plaats en zondag of maandag de inseminatie. Ik heb over deze ronde totaal geen goed gevoel.

Wie heeft soort gelijks meegemaakt en eventuele succesverhalen zijn welkom.

Laatst bewerkt:
Hi,

Ik ben net 34, dus de 3e ronde was toen ik 33 was nog. Bij mij duurde de 3e rond IUI ook langer dan normaal, zouden 3 eitjes zijn waarvan uit eindelijk 1 goeie op de laatste echo.
Die ronde zwanger geraakt! Moet zeggen dat ik die ronde ook anders tegemoet ging. Ik geloofde er ook niet meer zo in. Met ovaleap trouwens, 87,5.
Nu vandaag 12 weken zwanger van ons 2e kindje. Bij ons ook niks gevonden. Ons eerste kindje binnen 5 maanden zwanger geraakt op natuurlijke wijze. Daarna 2 jaar bezig geweest voor een 2e. Dus ik duim mee voor jullie!

Terug
Bovenaan