3e ronde!

A

Anoniem

Guest
daar ben ik weer..
bijna van de duivels af dus ik ga nu de 3e ronde in! hebben jullie er ook niet onwijs veel zin om lekker naar baby dingetjes te kijken? ik kan m'n ogen er nu al niet vanaf houden... jullie horen gauw van mij! dikke kus, bren.

Ja, ik ken dat gevoel. Heb een dochtertje van 18 maanden. En kan het niet laten om haar van alles te kopen; De echte baby dingen schieten bij mij steeds in het oog. Ik weet van mezelf als ik opnieuw een dochter krijg (hetgeen ik zeker niet erg zou vinden, wij willen een kindje, geen jongen of meisje), zal ik het niet kunnen laten om haar weer veel te veel nieuwe dingen te kopen. Heb mijn ventje en onze portemonee hiervan al op de hoogte gebracht.

Succes weer, ik ga bijna mijn 2de ronde in. Ik koop wel veel tijdschriften en heb boeken, maar ik heb er nog niet aan gedacht om iets anders te kopen. Tot mijn vriend het zei van de week, "zullen we niet alvast wat gaan kopen of in ieder geval gaan winkelen en kijken??" Yes! dacht ik gelijk, maar ook een beetje vroeg voor mijn gevoel. Ach, wat is vroeg... Ik verwacht nog heel wat maanden geduld te moeten hebben, en dat heb ik ook, maar zou het niet erg vinden als onze droom nu al uit zou komen...

Groetjes en succes,
J

ik zie voor mijn gevoel ook alleen maar zwangere vrouwen rondlopen of gelukkige koppels met pasgeboren babies. En kan dan ook echt met zo'n domme grijns staan staren naar die mensen, haha. Ik loop ook al vaker babyzaken binnen en vergaap me aan de ongelooflijke leuke dingen die er zijn. Heb zelfs van mijn vriend al een knuffel van Nijntje gekregen en een voorleesboekje, lief hè!
maar goed, ik probeer met beide benen op de grond te blijven want het kan natuurlijk nog wel even duren. We zijn tenslotte pas bij ronde twee. Maar stiekum blijft er toch de hoop....

Heb net ff mijn doos met babyspullen bekeken (heb al 1 zoontje)
Ziet er ongeloofelijk schattig uit..
Ben nu 12 dagen overtijd, dus spannend

Wij hebben al een zoontje, maar ik zie het niet gebeuren dat als we nóg een zoontje krijgen (we zitten in ronde vier) dat hij dan de spullen van zijn grote broer aan krijgt.
Zelf heb ik het gevoel dat ons 2e kindje een meisje wordt. Ik kon het dan ook niet laten en heb al wat schattig spul gekocht. Meisjesspul... Straks wordt het een jongetje. Dan kan ik het altijd nog wel kado doen, toch?

Over een paar dagen is het mijn nod, dus even afwachten.

Groetjes, SW

Terug
Bovenaan