3e rondje inentingen!

hee allemaal,
net de 3e ronde gehad.
kennelijk moet een prikje door de spier heen. wat ik nergens op vind slaan!
dit was de eerste keer dat ze het niet leuk vond.
daarna met omkleden had ze veel honger.
ze weegt nu 6550 gram en is 62.5 cm lang.
de hoofdomtrek is 41,5 cm..
ze was wel tevreden over hoe ze eruit zag.

maar o wee wat hebben wij op onze flikker gehad!!
je mag pas met 5 maanden met groente beginnen omdat baby's vaker allergisch zijn voor fruit dan voor groente. dus vraagt ze zijn jullie al begonnen met fruit dan? ik zo: ja en ze heeft nergens last van! helemaal geen allergie. mogen we wel mee doorgaan.

maar toch nog echt niet naar de 4 flessen!! dat mag pas met 5 maanden. terwijl in het voedingsboekje staat dat het voeden op verzoek is :S

nou ze zoeken het maar lekker uit dan. het is onze dochter hun hebben alleen van die stomme momentopnames. en dat slaat nergens op

Inentingen zijn intramusculair en gaan dus altijd in een spier, dat zijn de vorige ook geweest.
Als je zelf een inenting krijgt, gaat hij ook in je spier in je bovenarm.
Dit omdat anders deze vloeistof niet goed opgenomen word in je lichaam.

Maar jah je moet je eigen gevoel volgen, en goed naar je meisje kijken, soms het cb beetje aan je laars lappen ;-)

Liefs Marina

gek dat ze blijkbaar in verschillende regio's andere dingen zeggen bij het cb.
Tegen mij zeggen ze bijvoeden na 12 weken mag en toen ik vertelde dat hij al vanaf 10 weken op 4 voedingen zit en s'nachts 12 uur tussen de voedingen laat, was het geen probleem omdat ie goed gegroeid was.

Lekker je gevoel volgen, zou ik zeggen!

Inderdaad wel vervelen dat de cb niet op een lijn zijn.
Hier zijn vrij makkelijk,als je merk dat alles goed gaat met voeding moet je gewoon doen! Juliaan eet fruit en groeten dinsd de 17-18 weken en gaat super goed!.
Allen hij eet mijn groeten niet :( dus woord uit de potje olvarit jijij.
Tip: gewoon jou gevoel volgen en de reactie van jou meid met allerlei hapjes.
Succes!

Ze zetten dit soort spuiten idd altijd in een spier, daarom doen ze ook meer pijn als je gespannen bent! dus hoeft niet aan de spuit te liggen, maar meer aan hoe je kindje op dat moment beweegt enzo!
Raar idd dat je zoveel tegenstrijd hoort over bijvoeden!
Ik houd het gewoon op 6mnd, is altijd goed gegaan!

tot nu toe nog helemaal geen last van de prikjes. af en toe ene pijn kreet door een onverwachte beweging en dan ff fietsen met de beentje en verder geen last!
vandaag knisperboekje gekocht helemaal super vind ze het!

cb vroeg ook of ze alles al vast pakte en of ze zelf haar handen al heeft ontdekt! nou weet je wat ze heeft zelfs haar voeten al ontdekt! zelfs die passen in haar mond hoor!

Terug
Bovenaan