hee allemaal,
net de 3e ronde gehad.
kennelijk moet een prikje door de spier heen. wat ik nergens op vind slaan!
dit was de eerste keer dat ze het niet leuk vond.
daarna met omkleden had ze veel honger.
ze weegt nu 6550 gram en is 62.5 cm lang.
de hoofdomtrek is 41,5 cm..
ze was wel tevreden over hoe ze eruit zag.
maar o wee wat hebben wij op onze flikker gehad!!
je mag pas met 5 maanden met groente beginnen omdat baby's vaker allergisch zijn voor fruit dan voor groente. dus vraagt ze zijn jullie al begonnen met fruit dan? ik zo: ja en ze heeft nergens last van! helemaal geen allergie. mogen we wel mee doorgaan.
maar toch nog echt niet naar de 4 flessen!! dat mag pas met 5 maanden. terwijl in het voedingsboekje staat dat het voeden op verzoek is :S
nou ze zoeken het maar lekker uit dan. het is onze dochter hun hebben alleen van die stomme momentopnames. en dat slaat nergens op
net de 3e ronde gehad.
kennelijk moet een prikje door de spier heen. wat ik nergens op vind slaan!
dit was de eerste keer dat ze het niet leuk vond.
daarna met omkleden had ze veel honger.
ze weegt nu 6550 gram en is 62.5 cm lang.
de hoofdomtrek is 41,5 cm..
ze was wel tevreden over hoe ze eruit zag.
maar o wee wat hebben wij op onze flikker gehad!!
je mag pas met 5 maanden met groente beginnen omdat baby's vaker allergisch zijn voor fruit dan voor groente. dus vraagt ze zijn jullie al begonnen met fruit dan? ik zo: ja en ze heeft nergens last van! helemaal geen allergie. mogen we wel mee doorgaan.
maar toch nog echt niet naar de 4 flessen!! dat mag pas met 5 maanden. terwijl in het voedingsboekje staat dat het voeden op verzoek is :S
nou ze zoeken het maar lekker uit dan. het is onze dochter hun hebben alleen van die stomme momentopnames. en dat slaat nergens op