3e slapeloze nacht op rij!!!!

A

Anoniem

Guest
Ha meiden, hier een zwaar vermoeide mama en het is nog maar half 9.
Het is een en al ziekenboeg hier!! Manlief loopt al 2 weken te proesten, Brian is nog herstellend van de waterpokken en ik ben vanaf dinsdagnacht hondsberoerd en blijf maar  snotteren en blaffen Om de ellende compleet te maken is Mike vanaf woensdag al hangerig en verkouden en ja hoor gisteren werd het duidelijk ook Mike heeft WATERPOKKEN!!!  Kan nu zeggen dat Brian er fluitend doorheen is gekomen, want Mike is een an al vlek en er zit geen leven in het mannetje.
Ga nog maar even een bak koffie zetten (mn benzine) en kijken wat de dag brengt
Vind  het wel super sneu dat  Mike het sintfeest op school moet missen, maar het is niet anders  
Vanavond zouden we het metons eigen gezin pakjesavond  vieren dus  verder niet te veel verplichtingen gewoon lekker in de makkelijke broek!1

Nou meiden, vanuit de ziekenboeg een dikke knuffel

liefs Achnita
mv Mike (4 jr) en Brian  (16mnd)  

Wat vervelend voor jullie allemaal. Tja, het is echt zo: 'moeders mogen niet ziek zijn'. Ik merk dat ook iedere keer weer. Altijd als ik denk van 'nu trek ik het niet meer, nu wil ik een keer niks', dan komt manlief met een zielig gezicht binnen en heeft wat. En dan kan ik het alsnog allemaal doen. Alsof ze het aanvoelen dat jij even niet lekker bent...

Groetjes, Marisa

Hoi Achnita,

heel veel sterkte met je ziekenboeg en alle bijkomende narigheid!
Hier even een voor je.

groetjes,
Tamar

alle ellende in 1 keer dus!!! zal je altijd zien. Vond hij het zelf ook heel erg om het Sint feest op school te missen? Of is hij daar te ziek voor?

Ik wens je toch veel plezier vanavond!!

Hoi Achnita,

Veel knuffels voor jullie en beterschap!

groetjes Maris

Heel veel neterschap voor daar, en ik hoop dat je toch nog een leuke pakjesavodn hebt/gehad!!

Liefs Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan