3e trimester

Vandaag officieel begonnen aan mijn laatste 3 maanden zwangerschap. Heb vandaag het kraampakket binnen gehad, wat een megaverbanden weer. Kreeg ook bij deze zwangerschap de tummy tub. Die zat er vorig jaar ook in. Werd ook gebeld voor een afspraak voor de kraamzorg. Die komen over 2 weken langs. Ik hoop dat ik dezelfde kraamverzorgster kan krijgen, want heb aan haar snelle ingrijpen bij de oudste veel te danken. Wil niet weten wat er gebeurd was als ze dat niet gedaan had. Volgende week opnieuw bloedprikken vanwege 2 verschillende rhesus-factoren. D- is positief en de C- is negatief. Dus misschien toch injecties bij de 30 weken. Kamertjes zijn nog niet klaar en de geboortekaartjes nog niet uitgezocht. Dus nog genoeg te doen. Hoe staat het er bij jullie allemaal voor?

Hoi Supertje,

Babykamer wordt aan gewerkt.
Geboortekaartjes heb ik al uitgezocht 11 stuks ha,ha nu mijn man nog een keuze maken!
Verheug me ontzettend op mijn zwangerschapsverlof maar dat duurt nog 8 weken!
Hoe voel jij je verder?

Liefs Pupke

Vermoeidheid begint iets minder te worden, al blijft mijn ijzer en bloeddruk allebei veel te laag. de zwangerschapsreuma trekt weg. Wat een genot! Verlof ken ik niet hahahah. Wij hebben een caravanstalling aan huis, dus rond de bevalling zal het wel aardig druk worden. Had ik bij de oudste ook. Die is van 25 maart en 1 april wordt het seizoen geopend. Hahahahah had niks anders dan heel de dag telefoon in het ziekenhuis. Dus ik geniet van de rust die nu nog heerst hihihii. Hoe is het met jou?

Wat een verschil binnen 1 maand!
Ik ben nu 23 weken zwanger, dus moet nog 13 weken voor mijn verlof :) de kleine man laat goed van zich voelen, trapt vaak en hard! Het kamertje heb ik vorige week geschilderd in rode en witte verticale banen. We hebben blauwe gordijnen.
Ondertussen gaan we deze maand eindelijk de aanvraag voor de bouwvergunning aanvragen, spannend!
Ik ben nog wel heel erg moe en heb veel buikpijn, een zeurende constante pijn over heel mijn buik. Nu in overleg met de VK morgen een speciale buikband proberen bij de zorgwinkel. Verder gelukkig weinig problemen en kan dus echt genieten van de zwangerschap! Krijgen jullie het kraampakket ook via de zorgverzekering? Ik heb nog geen idee wat daar in zal zitten! Ben echt heel benieuwd naar wat me allemaal te wachten staat!

Hoi,

Helaas gaan we toch verbouwen, manlief kreeg het op zijn heupen, maar de sneeuw gooide roet in het eten.
Dus gaan ze dit weekend aan de gang.
Dan nog verven en plinten leggen.
De kaartjes hebben we al uitgezocht, heb zelfs de enveloppe al geschreven.
Kamertje komt nu later ivm de verbouwing en het verven.
Ik zelf zit alvanaf december thuis en niet vanwege problemen met de zwangerschap maar vanwege problemen met mijn werkgever.
Dat was niet op te lossen dus zijn we nu bij de rechter aangekomen.
Het geeft een hoop stress om op deze manier thuis te zitten hoor.
Lijkt leuk maar het is het niet.
Met onze meid gaat het goed, ze beweegt veel en trapt mij van binnen goed beurs.
Binnenkort naar een infomiddag van het ziekenhuis over bevallen en verder ben ik net als mariska erg benieuwd over het kraampakket en bevallen enzo.

bij ons schiet de zolder aardig op! het dakraam zit er inmiddels in en dinsdag gaan ze de muren afwerken en dan kan er geverfd worden en een vloer gekocht worden! Het geboortekaartje heb ik inmiddels ontworpen en de drukproef gezien en ik ben er superblij mee.... over de naam zijn we nog niet helemaal uit omdat je het anders schrijft dan uitspreek zijn we bang dat het gek gaat worden???? Aan de andere kant als mensen het weten dan zeggen ze het gewoon goed...toch??? hihi
Mijn bekkenpijn verslechterd wel dat is wel heel jammer! Nog 14wk te gaan!!!

He Supertje,

Net een griepje achter de rug.
Mijn zoontje was vanochtend om 04.30 al wakker en de baby in de buik ook.
We hebben kabouter plop gelukkig niet gemist om 06.30 ha,ha is hij helemaal gek van.
Ik heb gelukkig echt verlof maar zal wel nog contact houden met mijn filiaal.
Ben eindverantwoordelijk normaal gesproken behalve dan tijdens mijn verlof.
Kijk wel hoe het loopt;-)
Ben nog veel moe en als ik teveel doe heb ik last van mijn buik en bekken maar op zich valt het wel mee kan ook gewoon genieten hoor!

Liefs Pupke

Terug
Bovenaan