3e zwangerschap en nu wel misselijk?

Hallo,
De titel zegt het eigenlijk al; zowel bij mijn dochter als zoon ben ik nooit misselijk geweest en nu bij deze zwangerschap sinds de afegelopen 4 dagen (8wk) super misselijk. Etensgeuren komen binnen met macht10 en ik moet echt steeds wat eten of drinken om niet naar de wc te hoeven rennen. Iemand ervaring mee...? Ook heb ik al sinds het eerste begin het idee dat het een 2 ling is en die opmerking hoor ik ook steeds weer in mijn omgeving terwijl wij totaal geen verhoogde kans daarop hebben..Ik ben zelf klein van stuk en met een maatje 34 niet breed te noemen maar een buikje kan je dus al wel duidelijk zien en ook mijn borsten zijn een cup gegroeid. Morgenochtend mag ik naar de gyn voor de 1e echo dus dan weten we meer... en ik vind het weer spannend!
Groetjes

heey, wat vervelend zeg. Ik zou er na 2 zwangerschappen ook niet vanuit gaan dat je een derde wel misselijk bent. maar het wordt wel gezegd dat elke zs weer anders is....
je hoeft voor een tweeling trouwens niet altijd een verhoogde kans erop te hebben. ik weet niet meer welke het nou was, maar 1 eiig of 2 eiig is genetisch bepaald en de andere niet.
succes morgen bij de echo en ik hoop voor je dat de misselijkheid snel weg gaat.

liefs, Hes

twee-eiig is erfelijk, dan moeten je eierstokken namelijk 2 eitjes tegelijk 'aanmaken' en 'loslaten'.
een-eiig wil zeggen dat je gewoon 1 eitje hebt aangemaakt en losgelaten, maar dat het na de bevruchting is gaan delen.

Spannend morgen die echo! Hou ons op de hoogte!

Little3 wat vervelend, vooral omdat je er nooit eerder last van hebt gehad. Het zegt allemaal niks, iedere zws is anders....

Spannende ochtend morgen!!! Succes en we horen het hier graag

liefs

Ik ben ook al de hele week misselijk..
en heb totaal geen trek in warm eten..
bij mijn vorige zwangerschap was het minder en vaak alleen in de ochtend maar nu hele dag door.. nou jij ook sterkte dr mee.. hopen dat gauw de misselijkheid overgaat...
xx

Wat lief al die berichtjes!
Bij de gyn was alles goed. De gyn kon er maar 1 vinden dus laten we daar maar vanuit gaan:). Ik ben precies zover als dat ik had berekend; 6 september alleen ik kreeg nu weer een geplande ks en dus zal het eind augustus worden. Het was weer heel bijzonder om een ieniminimensje te zien met een hartslag van een grote kerel hahahaha. Echt super!
De misselijkheid, laten we hopen dat het net zo snel weggaat als dat het is gekomen. Mijn bloeddruk was wel weer laag; net als bij mijn ander zws. 95/50 (en lager). Verder gaat het prima. Het is nogsteeds zo onwerkelijk maar dat hoef ik jullie vast niet te vertellen :) Nog even een vraagje; als er al kindjes aanwezig zijn wanneer vertellen jullie het deze en hoe? Mijn dochter is 5 en zoon is 2,5jr en die zullen straks een kamer gaan delen. Wie heeft er nog tips om de overgang zo soepel mogelijk te laten gaan...?
Heel verhaal maar dat mocht ook wel; ik schrijf niet zoveel,,, hahaha
Liefs

Terug
Bovenaan