3e zwangerschap heel anders.

Goedemorgen dames,

Morgen ben ik 12 weken zwanger.
Ik heb al 2 meisjes waarbij ik zwangerschappen en bevallingen had waar je u tegen kon zeggen.
Geen misselijkheid, geen lage weerstand, geen extreme vermoeidheid etc. Het eerste trimester was bij beiden eigenlijk onopmerkzaam.

Nu ben ik zwanger van de 3e en ik ben vanaf het begin misselijk, let op gewoon overgeven op straat terwijl ik loop naar mijn werk etc.

Ik weet dat het erbij hoort en hoop dat het vanaf nu een beetje weg zal ebben. Maar zijn hier moeders die ook 2 of meer hebben en waarbij dit betekende dat ze het andere geslacht droegen?

Wij hebben geen voorkeur ,maar ik ben natuurlijk door dit ontzettend nieuwschierig!

Groetjes en een fijne dag!
 
Ik geloof helemaal niet in de bakerpraatjes ? maar in dit geval gaat bij mij wel hetzelfde op. Eerste twee keer geen echte klachten en twee meiden. Nu veel meer klachten (gehad) en wordt het een jongen. Dus wie weet
 
Ik heb 2 zoons, dus niet helemaal je vraag, maar bij de eerste nergens last van en bij de tweede zwangerschap zó ontzettend ziek. Beide jongetjes. Zegt dus niks in mijn geval.
 
Ik heb 4 zwangerschappen gehad eerste van ons overleden zoontje tweede en derde dochter en totaal bij alle drie niet misselijk geweest en de vierde 9 maanden misselijk geweest en ook weer een meisje.
 
Hier 2 jongens en beide zwangerschappen zo anders. Bij de 1e nergens last van gehad en bij de 2e zo beroerd geweest de eerste weken. Dus bij ons zei het niks?
 
De eerste zwangerschap tm wk 16 misselijk maar miss maar 1 keer overgeven. Wel met week 20 in ziektewet ivm bekkenpijn. Was een jongen...
Tweede zwangerschap tm week 16 kots en kots misselijk.. helemaal ziek ervan. Maar bekkenklachten werden pas eind vd zwangerschap zodanig dat ik niet meer kon werken (werk in de zorg) en toen ging ik al met verlof. Dit was een meisje...
 
Terug
Bovenaan