3e zwangerschapsklachten anders dan bij eerste twee.

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Is er iemand die dit ook heeft bij mijn eerste 2 zwangerschappen,gaf ik over zodra de test positief was. De misselijkheid nam na 3 maanden wel af maar bleef zeurderig niet heel ernstig.
Nu ben ik 6 weken zwanger en de misselijkheid is niet echt aanwezig. Zal het allemaal wel goed gaan of kan het per zwangerschap erg wisselend zijn. Ik heb 16 febr. mijn eerste controle en dan hoor ik wanneer ik een echo krijg.
Groetjes San

Hoi,

Dit is mijn eerste zwangerschap en ik heb helemaal geen last gehad van misselijkheid.
Ben er goed en vrolijk doorheen gewandeld.
Het enige waar ik echt last van had was moeheid, en stemmingswisselingen.
Ik hoor ook van heel veel mensen dat iedere zwangerschap weer anders is, en dat je het niet kunt vergelijken.

Groetjes ka

Hallo San, ook ik ben zwanger van de derde en nu bijna 7 weken. Bij mij is het juist andersom, de eerste twee keer nergens last van gehad en nu continue misselijk (gelukkig niet spugen) en moe. Dus waarschijnlijk is het toch gewoon waar: iedere zwangerschap is anders

Hallo,

ik werd na 6 weken ineens misselijk, soms zelfs met spugen, maar soms ook hele momenten nergens last van. Vind dat vreemd. Maar ik weet niet wat normaal is en lees dat iedereen het weer verschillend ervaart... dus ga ik er maar vanuit dat het allemaal wel goed komt.

Wat doen jullie aan de misselijkheid? En konden jullie het verborgen houden op het werk? Ik had van de week ineens een bui van misselijkheid terwijl ik met een collega sprak, snel gesprek af gerond en naar de wc gespurt,... ik wil het nog niet op m'n werk vertellen... maar ben wel bang dat ze d'r vanzelf achter komen.

groetjes

Esther
zeven weken en 1 dag

Hoi,
Ik ben ook zwanger van de derde en dit keer is alles anders. Vorige twee keren totaal geen misselijkheid, nu wel. Vorige keren 22 en 32 kilo aangekomen, nu zit ik op 10 kilo. Vorige keren geen last van bekken, nu bekkeninstabiliteit. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Voor jou in ieder geval de geruststelling: Ja, elke zwangerschap kan totaal verschillend zijn. Nu maar afwachten of er ook iets anders uitkomt?? Heb twee meiden, wordt het nu een jongen? Nog negen weken, dan weet ik het.
Groetjes Ivy

iedere zwnagreschap is anders. Zou me maar geen zorgen maken, misschien heb je nugewoon geen last van zwangerschapsmisselijkheid.

Miep

Het verschilt echt per zwangerschap. Bij mijn vorige had ik nergens last van. Maar nu, misselijk moe en duizelig. Dus heel anders als de 1e keer. Maak je dus maar niet druk en geniet ervan.

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Het liefst zou ik even een winterslaapje willen nemen van een weekje of 6 en dan gelijke een echo, dan weten we het maar.
Ik heb nogal last van mijn darmen dus blijft wat zeuren in mijn buik maar komt vast wel goed moet positief blijven. Was wel even vergeten dat die eerste maanden zo verschrikkelijk lang deden.
Groetjes San

Terug
Bovenaan