3e?

<p>Hallo dames, hier even een vraagje misschien dat jullie er al ervaring mee hebben..</p><p>Ik ben moeder van 2 gezonde kinderen, van 9 en 7..nu is het zo dat ik nu een jaar met de pil gestopt ben, en tot op heden gaat het altijd goed. Met condoom of voor het zingen de kerk uit is tot nu toe aardig goed gebleken :)En de tijd rondom de eisprong vermijden....</p><p>Maar nu hebben wij afgelopen zaterdag onbeschermde seks gehad en hij is mij klaar gekomen...om het maar even zo te zeggen.</p><p>En nu heb ik al een paar dagen gevoelige tepels en zeurende buikpijn en plopjes in mijn buik. Is dit normaal? Want ik vond 2 eigenlijk wel goed zo. Herkent iemand dit?</p><p> </p><p>Liefs</p>

Dit weet je alleen door een test te doen. Kan normaal zijn, kan zwanger zijn. Wil je zekerheid dan testen wanneer het tijd is.

Ik zou volgende week zaterdag een testje doen dan kan je een zwangerschap uitsluiten of bevestigen. Maar als je 2 genoeg vindt waarom dan onbeschermde sex als ik vragen mag?

Zou zomaar kunnen.. dat risico neem je wel een beetje. Wij hebben ook zo'n periode gehad dat we nog geen kinderen wilden en dezelfde methodes toepasten.. Ervaring leert dat je in het moment zelf niet heel rationeel handelt altijd ;) Wel heel duidelijk toen over gehad dat als ik zwanger zou raken het ook welkom zou zijn. Anders zou ik toch andere methodes van anticonceptie overwegen. Maar on topic: testen is het enige wat uitsluitsel kan geven.

Nee ik weet het.. geen betrouwbare methode. Maar ik kan niet goed tegen de pil... vandaar zo. En in het het heetst van de strijd ging hey vorige week iets te snel :)
Nou ja afwachten maar..... bedankt voor de reacties 

Terug
Bovenaan